9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Comunitat Valenciana supera els 3 milions de PCR des de l’inici de la pandèmia

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha realitzat ja un total de 3.022.424 test o proves de diagnòstic de coronavirus a través de PCR a la Comunitat Valenciana, segons han informat fonts de la Generalitat.

Per províncies, València i Alacant han superat el milió de proves diagnòstiques a través de PCR (sigles de la reacció en cadena de la polimerasa). En concret, Alacant ha realitzat ja un total d’1.096.559 test (dels quals 874.760 van ser negatius), mentre que a València les proves realitzades ascendeixen a 1.630.733 (1.400.925 negatius).
Per la seua banda, en la província de Castelló, s’han realitzat ja 295.132 test PCR (dels quals van ser negatius 256.724).

El nombre de persones a les quals se’ls ha realitzat el test ascendeix a 1.656.443, atés que a una mateixa persona se li pot haver realitzat més d’una d’estes proves.
Per províncies, a València han sigut 946.412 persones a les quals se’ls ha realitzat este test des de l’inici de la pandèmia, 529.171 a Alacant i 180.860 persones en la província de Castelló.

 

Més d’1milió de PCR en tres mesos

La primera setmana de gener el nombre de PCR se situava entorn de 2 milions. En concret, el 4 de gener la xifra d’este tipus de prova diagnòstica ascendia a 1.953.713 PCR realitzats.

D’esta forma, des de l’inici d’enguany, a Alacant s’han realitzat 394.384 test, a Castelló 105.234 i a València 569.093 test PCR.

 

Últimes notícies

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.