La Comunitat Valenciana supera els 3 milions de PCR des de l’inici de la pandèmia

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha realitzat ja un total de 3.022.424 test o proves de diagnòstic de coronavirus a través de PCR a la Comunitat Valenciana, segons han informat fonts de la Generalitat.

Per províncies, València i Alacant han superat el milió de proves diagnòstiques a través de PCR (sigles de la reacció en cadena de la polimerasa). En concret, Alacant ha realitzat ja un total d’1.096.559 test (dels quals 874.760 van ser negatius), mentre que a València les proves realitzades ascendeixen a 1.630.733 (1.400.925 negatius).
Per la seua banda, en la província de Castelló, s’han realitzat ja 295.132 test PCR (dels quals van ser negatius 256.724).

El nombre de persones a les quals se’ls ha realitzat el test ascendeix a 1.656.443, atés que a una mateixa persona se li pot haver realitzat més d’una d’estes proves.
Per províncies, a València han sigut 946.412 persones a les quals se’ls ha realitzat este test des de l’inici de la pandèmia, 529.171 a Alacant i 180.860 persones en la província de Castelló.

 

Més d’1milió de PCR en tres mesos

La primera setmana de gener el nombre de PCR se situava entorn de 2 milions. En concret, el 4 de gener la xifra d’este tipus de prova diagnòstica ascendia a 1.953.713 PCR realitzats.

D’esta forma, des de l’inici d’enguany, a Alacant s’han realitzat 394.384 test, a Castelló 105.234 i a València 569.093 test PCR.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.