La Comunitat Valenciana supera els 3 milions de PCR des de l’inici de la pandèmia

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha realitzat ja un total de 3.022.424 test o proves de diagnòstic de coronavirus a través de PCR a la Comunitat Valenciana, segons han informat fonts de la Generalitat.

Per províncies, València i Alacant han superat el milió de proves diagnòstiques a través de PCR (sigles de la reacció en cadena de la polimerasa). En concret, Alacant ha realitzat ja un total d’1.096.559 test (dels quals 874.760 van ser negatius), mentre que a València les proves realitzades ascendeixen a 1.630.733 (1.400.925 negatius).
Per la seua banda, en la província de Castelló, s’han realitzat ja 295.132 test PCR (dels quals van ser negatius 256.724).

El nombre de persones a les quals se’ls ha realitzat el test ascendeix a 1.656.443, atés que a una mateixa persona se li pot haver realitzat més d’una d’estes proves.
Per províncies, a València han sigut 946.412 persones a les quals se’ls ha realitzat este test des de l’inici de la pandèmia, 529.171 a Alacant i 180.860 persones en la província de Castelló.

 

Més d’1milió de PCR en tres mesos

La primera setmana de gener el nombre de PCR se situava entorn de 2 milions. En concret, el 4 de gener la xifra d’este tipus de prova diagnòstica ascendia a 1.953.713 PCR realitzats.

D’esta forma, des de l’inici d’enguany, a Alacant s’han realitzat 394.384 test, a Castelló 105.234 i a València 569.093 test PCR.

 

Últimes notícies

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.