La Comunitat Valenciana registra 127 casos nous de coronavirus i cap defunció

La Comunitat Valenciana ha registrat 127 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.372 persones. Per províncies, 15 a Castelló (40.724 en total); 47 a Alacant (147.416 en total); i 65 a València, (205.230 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.
 

A més, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.415: 803 a la província de Castelló, 2.828 en la d’Alacant i 3.784 en la de València.

Últimes notícies

El Certamen Internacional de Bandes de Música de València, declarat Festa d’Interés Turístic Autonòmic

El certamen rep el reconeixement de la Generalitat i reunirà 44 bandes de cinc països del 15 al 19 de juliol.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.