La Comunitat Valenciana registra 127 casos nous de coronavirus i cap defunció

La Comunitat Valenciana ha registrat 127 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.372 persones. Per províncies, 15 a Castelló (40.724 en total); 47 a Alacant (147.416 en total); i 65 a València, (205.230 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.
 

A més, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.415: 803 a la província de Castelló, 2.828 en la d’Alacant i 3.784 en la de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.

Detinguts a Orihuela amb 400 caderneres amuntegades per a la seua venda il·legal a França

La Policia Nacional deté a Orihuela a dos hòmens que transportaven 400 caderneres amuntegades en dotze gàbies, presumptament capturats a Lorca i amb destinació a la venda il·legal a França.

Valenciaport reduïx el tonatge però millora ingressos i benefici en el primer trimestre

Valenciaport va moure 18,6 milions de tones de mercaderies, un 3,3% menys interanual, però va elevar els seus ingressos un 2,6% i el seu resultat d'explotació un 27% gràcies al control del gasto.

Avís groc per fort onatge en el litoral sud d’Alacant este dimecres

La Aemet activa per a este dimecres l'avís groc per fenòmens costaners en el litoral sud d'Alacant, amb vent del nord-est i ones de fins a 3 metres.

Les temperatures tornen a pujar en la Comunitat Valenciana amb possibles tempestes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres una jornada estable, amb pujada de temperatures i risc de ruixats i alguna tempesta en zones d'interior, abans d'un descens tèrmic previst per al dijous.