Anuncios

2.048 nous contagis i 41 nous brots en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este diumenge, 7 de febrer, Sanitat ha registrat 2.048 casos nous per coronavirus per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 346.146 persones. D’altra banda, s’han registrat 52 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. 

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 3.651 persones. D’elles, 623 persones continuen ingressades en l’UCI.

Anuncios

Casos de coronavirus per províncies: 346.146

  • Castelló: 69 nous (35.230 en total).
  • Alacant: 777 nous (129.920 en total).
  • València: 1.175 (180.965 en total).
  • Sense assignar: 27 nous (31 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 5.423

  • Castelló: 5 nous (646 en total).
  • Alacant: 16 nous (1.997 en total).
  • València: 31 nous (2.780 en total).

 

41 brots detectats en el territori valencià

Este diumenge, 7 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 41 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 9 en la província de Castelló, 4 en la d’Alacant i 28 en la de València.

 

A continuació, els 41 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de València, és a on més focus s’han registrat, un total de 14 focus amb un d’ells de 10 contagis d’origen social, un dels més numerosos. Destaca la situació d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), a on es troba el brot més numerós, amb 10 casos d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alaquàs: 10 casos. Origen social
  • Alcàsser: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Almenara: 5 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Almoradí: 3 casos. Origen laboral
  • Almoradí: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Benejúzar: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Borriana: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Catarroja: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Catarroja: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Gata de Gorgos: 5 casos. Origen social
  • Godella: 6 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 3 casos. Origen social
  • Massamagrell: 4 casos. Origen social
  • Massanassa: 5 casos. Origen social
  • Onda: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Paiporta: 3 casos: Àmbit educatiu
  • Petrer: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Picassent: 7 casos. Origen laboral
  • Pobla de Farnals: 3 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Silla: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Sueca: 5 casos. Origen social
  • Teulada: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Xàbia: 4 casos. Origen social
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios