Anuncios

Els contagis de covid es dupliquen i els morts es disparen en la Comunitat Valenciana

Els contagis per coronavirus s’han duplicat en una setmana en la Comunitat Valenciana en passar dels 4.812 notificats divendres passat als 8.789 del dia hui, segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, amb els casos confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Els nous casos per províncies són 756 a Castelló (180.568 en total), 2.632 a Alacant (505.653 en total) i 5.401 a València (790.876 en total).

Anuncios

D’ells, 3.775 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 356 de Castelló, 1.141 d’Alacant i 2.278 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 993 persones ingressades, 42 d’elles en l’UCI: 140 a la província de Castelló, 4 en UCI; 347 a la província d’Alacant, 15 d’elles en l’UCI; i 506 a la província de València, 23 en UCI.

S’han notificat 18 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta d’11 dones d’entre 69 i 99 anys, i 7 homes d’entre 64 i 89 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.538: 1.124 a la província de Castelló, 3.621 en la d’Alacant i 4.793 en la de València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat al creuer

Una persona a Alacant ha sigut ingressada i aïllada per símptomes compatibles amb hantavirus després d'haver estat en contacte amb la dona morta a Johannesburg vinculada al creuer.

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.
Anuncios