13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Els contagis de covid es dupliquen i els morts es disparen en la Comunitat Valenciana

Els contagis per coronavirus s’han duplicat en una setmana en la Comunitat Valenciana en passar dels 4.812 notificats divendres passat als 8.789 del dia hui, segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, amb els casos confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Els nous casos per províncies són 756 a Castelló (180.568 en total), 2.632 a Alacant (505.653 en total) i 5.401 a València (790.876 en total).

D’ells, 3.775 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 356 de Castelló, 1.141 d’Alacant i 2.278 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 993 persones ingressades, 42 d’elles en l’UCI: 140 a la província de Castelló, 4 en UCI; 347 a la província d’Alacant, 15 d’elles en l’UCI; i 506 a la província de València, 23 en UCI.

S’han notificat 18 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta d’11 dones d’entre 69 i 99 anys, i 7 homes d’entre 64 i 89 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.538: 1.124 a la província de Castelló, 3.621 en la d’Alacant i 4.793 en la de València.

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric