Els contagis de covid es dupliquen i els morts es disparen en la Comunitat Valenciana

Els contagis per coronavirus s’han duplicat en una setmana en la Comunitat Valenciana en passar dels 4.812 notificats divendres passat als 8.789 del dia hui, segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat, amb els casos confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Els nous casos per províncies són 756 a Castelló (180.568 en total), 2.632 a Alacant (505.653 en total) i 5.401 a València (790.876 en total).

D’ells, 3.775 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 356 de Castelló, 1.141 d’Alacant i 2.278 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 993 persones ingressades, 42 d’elles en l’UCI: 140 a la província de Castelló, 4 en UCI; 347 a la província d’Alacant, 15 d’elles en l’UCI; i 506 a la província de València, 23 en UCI.

S’han notificat 18 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta d’11 dones d’entre 69 i 99 anys, i 7 homes d’entre 64 i 89 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.538: 1.124 a la província de Castelló, 3.621 en la d’Alacant i 4.793 en la de València.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.