CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Baixen els nous positius amb 1.271 casos nous

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.271 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 405.195 persones.

Per províncies, 131 a Castelló (41.818 en total); 193 a Alacant (150.124 en total); i 945 a València (213.250 en total); també s’han registrat 2 casos no assignats, per la qual cosa el total ascendeix a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 252 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.148 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.099 a Castelló, 149.909 a Alacant i 210.083 a València. El total d’altes no assignades descendeix a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 174 persones ingressades: 13 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 28 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 133 a la província de València, 11 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat 2 defuncions en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.457: 807 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.802 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 7.056 casos actius, la qual cosa suposa un 1,69% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen més de 10 casos associats:

Sot de Ferrer: 10 casos. Àmbit educatiu
València: 14 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.