CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Baixen els nous positius amb 1.271 casos nous

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.271 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 405.195 persones.

Per províncies, 131 a Castelló (41.818 en total); 193 a Alacant (150.124 en total); i 945 a València (213.250 en total); també s’han registrat 2 casos no assignats, per la qual cosa el total ascendeix a 3.

Des de l’última actualització s’han registrat 252 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 402.148 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.099 a Castelló, 149.909 a Alacant i 210.083 a València. El total d’altes no assignades descendeix a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 174 persones ingressades: 13 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 28 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 133 a la província de València, 11 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat 2 defuncions en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.457: 807 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.802 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 7.056 casos actius, la qual cosa suposa un 1,69% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen més de 10 casos associats:

Sot de Ferrer: 10 casos. Àmbit educatiu
València: 14 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.