CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.112 casos nous i cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.112 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 436.806 persones.

Per províncies, 161 a Castelló (45.002 en total); 736 a Alacant (157.050 en total); i 1.215 a València (234.752 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.581 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 415.741 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.129 a Castelló, 152.025 a Alacant i 220.528 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 517 persones ingressades: 49 a la província de Castelló, 2 en UCI; 82 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 386 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’ha registrat cap defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.471: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.812 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 25.056 casos actius, la qual cosa suposa un 5,59% del total de positius.

Dels brots registrats, 3 tenen 10 o més casos associats i l’origen és social en tots:

Benifaió: 12 casos. Origen social
València: 38 casos. Origen social
Callosa de Segura: 10 casos. Origen social

 

Vacunació

 

Un total de 2.979.739 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.416.146 persones.

Per províncies: 287.188 a Castelló, 865.658 a Alacant i 1.263.300 a València.

 

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.