26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.112 casos nous i cap mort

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.112 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 436.806 persones.

Per províncies, 161 a Castelló (45.002 en total); 736 a Alacant (157.050 en total); i 1.215 a València (234.752 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.581 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 415.741 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.129 a Castelló, 152.025 a Alacant i 220.528 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 517 persones ingressades: 49 a la província de Castelló, 2 en UCI; 82 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 386 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’ha registrat cap defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.471: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.812 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 25.056 casos actius, la qual cosa suposa un 5,59% del total de positius.

Dels brots registrats, 3 tenen 10 o més casos associats i l’origen és social en tots:

Benifaió: 12 casos. Origen social
València: 38 casos. Origen social
Callosa de Segura: 10 casos. Origen social

 

Vacunació

 

Un total de 2.979.739 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.416.146 persones.

Per províncies: 287.188 a Castelló, 865.658 a Alacant i 1.263.300 a València.

 

Últimes notícies

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.