CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.112 casos nous i cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.112 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 436.806 persones.

Per províncies, 161 a Castelló (45.002 en total); 736 a Alacant (157.050 en total); i 1.215 a València (234.752 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.581 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 415.741 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.129 a Castelló, 152.025 a Alacant i 220.528 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 517 persones ingressades: 49 a la província de Castelló, 2 en UCI; 82 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 386 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’ha registrat cap defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.471: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.812 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 25.056 casos actius, la qual cosa suposa un 5,59% del total de positius.

Dels brots registrats, 3 tenen 10 o més casos associats i l’origen és social en tots:

Benifaió: 12 casos. Origen social
València: 38 casos. Origen social
Callosa de Segura: 10 casos. Origen social

 

Vacunació

 

Un total de 2.979.739 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.416.146 persones.

Per províncies: 287.188 a Castelló, 865.658 a Alacant i 1.263.300 a València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.