CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 3.015 nous casos i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 3.015 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 439.821 persones.

Per províncies, 392 a Castelló (45.394 en total); 789 a Alacant (157.839 en total); i 1.834 a València (236.586 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.830 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 417.571 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.305 a Castelló, 152.303 a Alacant i 221.904 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 525 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, 4 en UCI; 81 a la província d’Alacant, 11 d’ells en l’UCI; i 387 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.473: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.814 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 26.239 casos actius, la qual cosa suposa un 5,81% del total de positius.

Dels brots registrats, huit tenen 10 o més casos associats:

Picassent: 11 casos. Origen altres
• Xiva: 11 casos. Origen social
Silla: 11 casos. Origen social
València: 13 casos. Origen social
València: 10 casos. Origen social
Sagunt: 23 casos. Origen social
Alacant: 12 casos. Origen laboral
Alacant: 14 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.034.293 persones, el 67,6% de la població a vacunar, han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.478.635 persones. Per províncies: 291.629 a Castelló, 892.244 a Alacant i 1.294.762 a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig