CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 3.015 nous casos i dos defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 3.015 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 439.821 persones.

Per províncies, 392 a Castelló (45.394 en total); 789 a Alacant (157.839 en total); i 1.834 a València (236.586 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.830 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 417.571 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.305 a Castelló, 152.303 a Alacant i 221.904 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 525 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, 4 en UCI; 81 a la província d’Alacant, 11 d’ells en l’UCI; i 387 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.473: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.814 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 26.239 casos actius, la qual cosa suposa un 5,81% del total de positius.

Dels brots registrats, huit tenen 10 o més casos associats:

Picassent: 11 casos. Origen altres
• Xiva: 11 casos. Origen social
Silla: 11 casos. Origen social
València: 13 casos. Origen social
València: 10 casos. Origen social
Sagunt: 23 casos. Origen social
Alacant: 12 casos. Origen laboral
Alacant: 14 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.034.293 persones, el 67,6% de la població a vacunar, han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.478.635 persones. Per províncies: 291.629 a Castelló, 892.244 a Alacant i 1.294.762 a València.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.