CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 204 nous casos de coronavirus i un mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 204 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 398.192 persones. Per províncies, 7 a Castelló (41.313 en total); 76 a Alacant (148.963 en total); i 121 a València, (207.915 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 112 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 18 a la província d’Alacant, 2 d’ells en l’UCI; i 80 a la província de València, 11 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 397 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 400.139 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.927 a Castelló, 149.311 a Alacant i 208.844 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’ha registrat 1 decés per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.448: 807 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.799 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.072 casos actius, la qual cosa suposa un 0,51% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 2.383.919 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.446.899 persones. Per províncies: 175.835 a Castelló, 538.177 a Alacant i 732.887 a València.
 

Últimes notícies

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.

Un treballador investigat per furtar 10 mòbils d’alta gamma valorats en 14.000 euros

La Guàrdia Civil investiga un empleat d’una empresa de València per furtar deu telèfons mòbils d’alta gamma, valorats en 14.000 euros, i falsejar factures i registres interns per a ocultar el furt i vendre’ls en una tenda de compravenda.

Troben un cadàver dins d’una nevera en un pis de Castelló

Agents de la Policia Nacional han trobat un cadàver dins d’una nevera en un pis de Castelló i han obert una investigació per aclarir les circumstàncies del cas.

Busquen l’ajuda dels veïns per a identificar un cadàver trobat en un camp de tarongers d’Albalat de la Ribera

La Guàrdia Civil demana col·laboració ciutadana per a identificar un home major, de trets caucàsics, localitzat sense vida el 29 de maig en un camp de tarongers d’Albalat de la Ribera, després d’una autòpsia que no ha detectat indicis de criminalitat.

El jove que ha matat el logopeda a València passarà a disposició judicial dijous

L’home de 24 anys que es va entregar a la Comissaria de Burjassot i va confessar haver apunyalat mortalment el logopeda del seu fill de 2 anys passarà a disposició judicial este dijous.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb cels rasos i màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana viu este dimecres una nova jornada d’oratges estables, amb cels pràcticament rasos, mínimes sense canvis i màximes en lleuger ascens, abans d’un dijous amb més núvols i pols en suspensió.

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.