CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 192 nous positius i 4 defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 192 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.825 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.806 en total); 52 a Alacant (147.542 en total); i 107 a València, (205.475 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 120 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 30 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 73 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 142 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.366 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.347 a Castelló, 147.987 a Alacant i 206.974 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.428: 804 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.791 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.502 casos actius, la qual cosa suposa un 0,37% del total de positius.

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.571.219 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 298.492 a Castelló, 947.797 a Alacant i 1.324.930 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 856.720 persones.

 

Últimes notícies

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.