CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 192 nous positius i 4 defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 192 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.825 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.806 en total); 52 a Alacant (147.542 en total); i 107 a València, (205.475 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 120 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 30 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 73 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 142 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.366 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.347 a Castelló, 147.987 a Alacant i 206.974 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 58.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.428: 804 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.791 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.502 casos actius, la qual cosa suposa un 0,37% del total de positius.

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.571.219 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 298.492 a Castelló, 947.797 a Alacant i 1.324.930 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 856.720 persones.

 

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.