CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: es disparen els contagis amb 821 casos nous

La Comunitat Valenciana ha notificat 821 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 399.624 persones.

Per províncies, 33 a Castelló (41.379 en total); 120 a Alacant (149.269 en total); i 668 a València (208.975 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

El 15% dels nous positius són entre joves de 15 i 19 anys, i el 28,6% tenen entre 20 i 29 anys.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha fet una nova crida a la prudència “i a mantindre l’esforç i sacrifici enormes que hem fet per a complir amb les restriccions sanitàries i contribuir a la contenció de la pandèmia. El virus encara està entre nosaltres i, si relaxem les mesures (distància social, màscara, higiene de mans, ventilació, ús de màscara), hi ha conseqüències en la salut de tota la ciutadania”.

Des de l’última actualització s’han registrat 367 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 400.878 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.013 a Castelló, 149.519 a Alacant i 209.289 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 115 persones ingressades: 9 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 18 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 88 a la província de València, 12 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.450: 807 a la província de Castelló, 2.844 en la d’Alacant i 3.799 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.763 casos actius, la qual cosa suposa un 0,67% del total de positius.

Dels brots registrats, tres tenen més de 10 casos associats, i tots són d’origen social. Es tracta de tres brots a València, amb 29 persones (20-44 anys), 20 persones (17 i 18 anys) i 21 persones (23 i 24 anys), respectivament.

Vacunació

 

Un total de 2.447.861 persones compta ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.605.735 persones.

Per províncies: 192.928 a Castelló, 588.907 a Alacant i 823.900 a València.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.