CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: els nous casos positius s’estabilitzen

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 166 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.245 persones. Per províncies, 30 a Castelló (40.709 en total); 62 a Alacant (147.369 en total); i 74 a València, (205.165 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 128 persones ingressades: 19 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 36 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 73 a la província de València, 22 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 155 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.839 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.235 a Castelló, 147.843 a Alacant i 206.702 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 59.

A més, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.415: 803 a la província de Castelló, 2.828 en la d’Alacant i 3.784 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.463 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, dels brots registrats, tan sols un és superior als 10 casos. Es tracta d’un brot d’origen social a Alacant (11 casos).

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.436.735 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 282.931 a Castelló, 898.940 a Alacant i 1.254.864 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 787.954 persones.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.