CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 3 nous morts i 155 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 155 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.190 persones. Per províncies, 31 a Castelló (40.871 en total); 52 a Alacant (147.655 en total); i 72 a València, (205.662 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 115 persones ingressades: 18 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 27 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 70 a la província de València, 18 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 142 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.627 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.382 a Castelló, 148.075 a Alacant i 207.112 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat 3 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.432: 805 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.794 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.602 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.697.414 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 314.041 a Castelló, 991.520 a Alacant i 1.391.853 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 903.533 persones. Per províncies: 108.379 a Castelló, 332.193 a Alacant i 462.961en València.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.