11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen pujant els positius

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 133 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.961 persones. Per províncies, 27 a Castelló (40.536 en total); 27 a Alacant (146.837 en total); i 79 a València, (204.587 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 321 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.256 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.959 a Castelló, 147.227 a Alacant i 206.015 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 168 persones ingressades: 34 a la província de Castelló, amb 4 pacients en UCI; 46 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 88 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.388: 803 a la província de Castelló, 2.818 en la d’Alacant i 3.767 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.788 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.098.676 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 245.530 a Castelló, 773.645 a Alacant i 1.079.501 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 676.207 persones: 80.235 a Castelló, 246.028 a Alacant i 349.944 a València.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.