12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen pujant els positius

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 133 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.961 persones. Per províncies, 27 a Castelló (40.536 en total); 27 a Alacant (146.837 en total); i 79 a València, (204.587 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 321 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.256 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.959 a Castelló, 147.227 a Alacant i 206.015 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 168 persones ingressades: 34 a la província de Castelló, amb 4 pacients en UCI; 46 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 88 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.388: 803 a la província de Castelló, 2.818 en la d’Alacant i 3.767 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.788 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.098.676 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 245.530 a Castelló, 773.645 a Alacant i 1.079.501 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 676.207 persones: 80.235 a Castelló, 246.028 a Alacant i 349.944 a València.

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.