CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen pujant els positius

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 133 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.961 persones. Per províncies, 27 a Castelló (40.536 en total); 27 a Alacant (146.837 en total); i 79 a València, (204.587 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 321 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.256 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.959 a Castelló, 147.227 a Alacant i 206.015 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Anuncios

Els hospitals valencians tenen, actualment, 168 persones ingressades: 34 a la província de Castelló, amb 4 pacients en UCI; 46 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 88 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.388: 803 a la província de Castelló, 2.818 en la d’Alacant i 3.767 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.788 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.098.676 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 245.530 a Castelló, 773.645 a Alacant i 1.079.501 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 676.207 persones: 80.235 a Castelló, 246.028 a Alacant i 349.944 a València.

Anuncios

Últimes notícies

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.