CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen pujant els positius

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 133 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.961 persones. Per províncies, 27 a Castelló (40.536 en total); 27 a Alacant (146.837 en total); i 79 a València, (204.587 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 321 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 394.256 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.959 a Castelló, 147.227 a Alacant i 206.015 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 168 persones ingressades: 34 a la província de Castelló, amb 4 pacients en UCI; 46 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 88 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.388: 803 a la província de Castelló, 2.818 en la d’Alacant i 3.767 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.788 casos actius, la qual cosa suposa un 0,44% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.098.676 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 245.530 a Castelló, 773.645 a Alacant i 1.079.501 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 676.207 persones: 80.235 a Castelló, 246.028 a Alacant i 349.944 a València.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.