CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: gran repunt de positius amb 1.410 casos nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.410 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 403.924 persones.

Per províncies, 129 a Castelló (41.687 en total); 150 a Alacant (149.931 en total); i 1.131 a València (212.305 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Així mateix, La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha afegit que “continua preocupant-nos la rapidesa amb la qual s’estan estenent els contagis, sobretot entre la població més jove”.

Per tant, ha insistit en “la importància de continuar prenent les màximes precaucions i actuar amb la major responsabilitat. Només amb l’esforç de tota la ciutadania, com hem fet fins ara, podrem controlar la pandèmia”.

Des de l’última actualització s’han registrat 245 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 401.896 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.086 a Castelló, 149.846 a Alacant i 209.907 a València. El total d’altes no assignades descendeix a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 151 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 25 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 112 a la província de València, 9 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat 2 defuncions amb data de defunció al gener i abril de 2021, respectivament, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.455: 807 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.800 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 6.040 casos actius, la qual cosa suposa un 1,45% del total de positius.

Dels brots registrats, tots tenen menys de 10 casos associats.

Vacunació

 

Un total de 2.603.224 persones compta ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en un mes s’ha duplicat el nombre de persones amb la pauta completa, passant del 20,6% (926.592 persones) a principis del mes de juny fins a un 40,18% (1.803.470 persones) a la fi de juny.

En estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 1.877.023 persones. Per províncies: 221.766 a Castelló, 689.221 en Alacant i 966.036 a València.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha destacat “el bon ritme amb el qual s’està vacunant a la població de la Comunitat Valenciana” i ha ressaltat que “hui hem aconseguit administrar en un dia el major número de dosi des que va començar la vacunació, 120.083 dosis”.

 

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.