CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: gran repunt de positius amb 1.410 casos nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.410 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 403.924 persones.

Per províncies, 129 a Castelló (41.687 en total); 150 a Alacant (149.931 en total); i 1.131 a València (212.305 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Així mateix, La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha afegit que “continua preocupant-nos la rapidesa amb la qual s’estan estenent els contagis, sobretot entre la població més jove”.

Per tant, ha insistit en “la importància de continuar prenent les màximes precaucions i actuar amb la major responsabilitat. Només amb l’esforç de tota la ciutadania, com hem fet fins ara, podrem controlar la pandèmia”.

Des de l’última actualització s’han registrat 245 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 401.896 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.086 a Castelló, 149.846 a Alacant i 209.907 a València. El total d’altes no assignades descendeix a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 151 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 25 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 112 a la província de València, 9 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat 2 defuncions amb data de defunció al gener i abril de 2021, respectivament, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.455: 807 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.800 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 6.040 casos actius, la qual cosa suposa un 1,45% del total de positius.

Dels brots registrats, tots tenen menys de 10 casos associats.

Vacunació

 

Un total de 2.603.224 persones compta ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en un mes s’ha duplicat el nombre de persones amb la pauta completa, passant del 20,6% (926.592 persones) a principis del mes de juny fins a un 40,18% (1.803.470 persones) a la fi de juny.

En estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 1.877.023 persones. Per províncies: 221.766 a Castelló, 689.221 en Alacant i 966.036 a València.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha destacat “el bon ritme amb el qual s’està vacunant a la població de la Comunitat Valenciana” i ha ressaltat que “hui hem aconseguit administrar en un dia el major número de dosi des que va començar la vacunació, 120.083 dosis”.

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.