20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Pugen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes hores

 

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Este dimarts, 12 de gener, el Ministeri de Sanitat ens porta males notícies, ja que el número de contagiats per coronavirus ha augmentat en les últimes hores.

 

Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 16.033 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 2.176.089.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 735 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 52.878, més que des de l’última actualització.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, ha notificat 3.829 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Catalunya, amb 2.897 positius i Castella i Lleó amb 2.012.

 

Respecte a les morts, 203 corresponen al territori valencià, seguit d’Andalusia, que acumula 75 defuncions.

Últimes notícies

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.