8.2 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El coronavirus registra més de 2.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dilluns, 14 de desembre, fins a 2.448 nous positius per coronavirus en les últimes 24 hores. El número de persones afectades ascendix a 1.751.884 des del començament de la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 646 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts en Espanya a causa del coronavirus és de 48.013.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són Catalunya amb 418 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de Galícia amb 315 i Madrid amb 289.

 

Respecte a les morts, s’han registrat 94 defuncions en Andalusia en l’última setmana; en Astúries 85 en els últims set dies i en Castella i Lleó 83 víctimes a causa de la pandèmia en l’última setmana.

Últimes notícies

Troben el cos de la xiqueta valenciana desapareguda després del naufragi a Indonèsia

Les autoritats confirmen que es tracta de la menor de 12 anys de la família valenciana el vaixell de la qual es va afonar prop del Parc Nacional de Komodo

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.