10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Més de 3.000 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dijous, 18 de març, que apunta que s’han diagnosticat 3.090 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.212.332 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 410 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.910 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia, 117 més que ahir.

 

Este dijous, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.253. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 95 morts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.