11.3 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

El coronavirus registra més de 5.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimarts, 22 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 5.637 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.829.903 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 658 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.520 morts per coronavirus, 260 més que ahir.

 

Este divendres, Catalunya s’ha convertit per segon dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 1.830 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut la Comunitat Valenciana amb 79 morts.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja a la Comunitat per pluges intenses

Aemet ha activat l'avís taronja per pluges en el litoral nord d'Alacant, Cadis i Màlaga, i manté avisos grocs per pluja, neu i mala mar.

Un col·leccionista d’Orihuela reunix 1.336 pesebres al mig segle

José María Bregante, veí d'Orihuela, ha reunit 1.336 pesebres en 50 anys i els guarda en un xicotet local. La col·lecció, variada i en creixement, es nodrix de regals i compres de tot el món.

Detingut a Benidorm per quatre robatoris amb violència mitjançant el mètode de l’estirada

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un home de 28 anys per quatre robatoris amb violència amb estirada de cadena a víctimes d'edat avançada. S'investiguen altres set fets similars.

València. Llum i cendra presenta un retrat íntim de la ciutat amb textos de Raquel Bada i il·lustracions de Rosa Fuster

La col·lecció de viatge de Tintablanca ha incorporat València amb un volum escrit per Raquel Bada i il·lustrat per Rosa Fuster, que recorre la ciutat des de l'Albufera fins a la recent dana.

Indonèsia confirma la recuperació del cadàver de l’espanyol Fernando Martín després del naufragi

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre. La busca de dos menors continua i la Policia manté oberta una investigació per possible negligència.

Indonèsia confirma la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi

Indonèsia va confirmar la recuperació del cos de Fernando Martín en la desena jornada de busca després del naufragi del 26 de desembre. L'operació es va prolongar fins al dimecres per a intentar localitzar a dos menors encara desapareguts.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.