268 contagis nous i 12 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dimarts, 13 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 268 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 12 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.702 en total.

 

Dels 268 casos nous, 57 s’han diagnosticat en la província de València, 79 en la d’Alacant i 132 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 46.132 casos amb una prova PCR

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 507 persones. D’elles, 74 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 437 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 48.922 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 27 residències de majors: 2 en Castelló, 9 en la província d’Alacant i 16 en la de València. A demés, també hi ha casos en 4 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 45.271

Castelló: 132 nous (5.079 en total).

Alacant: 79 nous (15.479 en total).

València: 57 nous (25.567 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.702

Castelló: 1 nou (250 en total).

Alacant: 2 nous (589 en total).

València: 11 nous (863 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.476 | 287 | 69
  • Alcoi: 931 | 96 | 121
  • Castelló: 2.548 | 255 | 93
  • Dénia: 1.370 | 39 | 29
  • Elda: 1.485 | 271 | 60
  • Elx: 1.503 | 274 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.153 | 157 | 22
  • Gandia: 1.268 | 91 | 35
  • La Marina Baixa: 1.918 | 79 | 115
  • La Plana: 1.541 | 177 | 112
  • La Ribera: 1.897 | 195 | 43
  • Manises: 1.778 | 114 | 77
  • Orihuela: 1.337 | 219 | 29
  • Requena: 718 | 85 | 78
  • Sagunt: 1.084 | 255 | 46
  • Sant Joan d’Alacant: 1.839 | 190 | 52
  • Torrevieja: 1.387 | 92 | 76
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.621 | 234 | 73
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.330 | 454 | 101
  • València Dr. Peset: 3.847 | 340 | 87
  • València hospital General: 4.031 | 326 | 155
  • València La Fe: 3.345 | 233 | 116
  • Vinaròs: 704 | 59 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.753 | 220 | 57
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.