19 contagis i un mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dimarts, 7 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 19 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, una persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.476 en total.

 

Dels 19 casos nous de hui, 13 s’han diagnosticat en València, 4 en Alacant, 2 en Castelló i 2 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.689 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència passa a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 54 persones, tres més que en les últimes 24 hores D’elles, 6 es troben ingressades en UCI, dos més que el passat dilluns. Respecte de les altes, 74 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.088 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.689 (PCR)

  • València: 6.055
  • Alacant: 3.992
  • Castelló: 1.640
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 07/07 (Dades a 06/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 658 | 30 | 83
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • València hospital General: 1.016 | 24 | 134
  • València Dr. Peset: 684 | 19 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 489 | 8 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 162 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 3 | 30
  • La Plana: 716 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 726 | 10 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 719 | 14 | 63
  • València La Fe: 805 | 12 | 96
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 197 | 1 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 715 | 6 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Elx: 371 | 2 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 446 | 5 | 70
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.