18 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

Primer dia d'ús obligatori de mascareta a Terrassa

Cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 9 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 18 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 48 hores, 1.476 en total.

 

Dels 18 casos nous de hui, 11 s’han diagnosticat en València, 2 en Alacant, 4 en Castelló i 1 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.723 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 55 persones, dos més que en les últimes 24 hores. D’elles, cap es troba ingressada en UCI. Respecte de les altes, 81 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.215 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: 1 en Alacant i 2 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.723 (PCR)

  • València: 6.074
  • Alacant: 3.999
  • Castelló: 1.646
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 10/07 (Dades a 9/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 648 | 0 | 63
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Castelló: 660 | 31 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 7 | 56
  • Elx: 373 | 4 | 12
  • Elx – Crevillent: 163 | 2 | 10
  • Gandia: 203 | 3 | 28
  • La Marina Baixa: 720 | 8 | 111
  • La Plana: 719 | 5 | 101
  • La Ribera: 499 | 1 | 38
  • Manises: 448 | 7 | 70
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Requena: 458 | 9 | 78
  • Sagunt: 332 | 0 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 498 | 3 | 45
  • Torrevieja: 384 | 1 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 724 | 18 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 729 | 11 | 86
  • València Dr. Peset: 688 | 15 | 74
  • València hospital General: 1.022 | 22 | 134
  • València La Fe: 813 | 15 | 96
  • Vinaròs: 168 | 6 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 257 | 2 | 40
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.