Es podrà deixar d’usar la mascareta a l’aire lliure en els pròxims dies

 

El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, va comparéixer ahir per a analitzar l’evolució de la pandèmia a Espanya.

“No podem descartar que es vaja a observar un increment de casos en estos pròxims dies associats a estes concentracions que hem vist el cap de setmana passat”, ha assenyalat Simón.

No obstant això, l’expert sanitari ha explicat que a mesura que la campanya de vacunació continue en marxa, hi ha “menys probabilitat que hi haja un impacte greu” d’eixes aglomeracions.

D’altra banda, Fernando Simón també ha avançat que “és molt probable” que “en no molts dies” es puga relaxar l’ús de mascareta en els exteriors, en vista de la bona marxa de la campanya de vacunació contra la COVID-19 i la situació epidemiològica.

No obstant això, ha matisat que “no és bo donar dates per a la relaxació de mesures”. “Estem evolucionant molt bé, amb cobertures de vacunació molt bones i increment de població immunitzada, amb 7,2 milions de persones de la població amb la pauta completa de vacunació”, ha afegit.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.