Es podrà deixar d’usar la mascareta a l’aire lliure en els pròxims dies

 

El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, va comparéixer ahir per a analitzar l’evolució de la pandèmia a Espanya.

“No podem descartar que es vaja a observar un increment de casos en estos pròxims dies associats a estes concentracions que hem vist el cap de setmana passat”, ha assenyalat Simón.

No obstant això, l’expert sanitari ha explicat que a mesura que la campanya de vacunació continue en marxa, hi ha “menys probabilitat que hi haja un impacte greu” d’eixes aglomeracions.

D’altra banda, Fernando Simón també ha avançat que “és molt probable” que “en no molts dies” es puga relaxar l’ús de mascareta en els exteriors, en vista de la bona marxa de la campanya de vacunació contra la COVID-19 i la situació epidemiològica.

No obstant això, ha matisat que “no és bo donar dates per a la relaxació de mesures”. “Estem evolucionant molt bé, amb cobertures de vacunació molt bones i increment de població immunitzada, amb 7,2 milions de persones de la població amb la pauta completa de vacunació”, ha afegit.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.