Es podrà deixar d’usar la mascareta a l’aire lliure en els pròxims dies

 

El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, va comparéixer ahir per a analitzar l’evolució de la pandèmia a Espanya.

“No podem descartar que es vaja a observar un increment de casos en estos pròxims dies associats a estes concentracions que hem vist el cap de setmana passat”, ha assenyalat Simón.

No obstant això, l’expert sanitari ha explicat que a mesura que la campanya de vacunació continue en marxa, hi ha “menys probabilitat que hi haja un impacte greu” d’eixes aglomeracions.

D’altra banda, Fernando Simón també ha avançat que “és molt probable” que “en no molts dies” es puga relaxar l’ús de mascareta en els exteriors, en vista de la bona marxa de la campanya de vacunació contra la COVID-19 i la situació epidemiològica.

No obstant això, ha matisat que “no és bo donar dates per a la relaxació de mesures”. “Estem evolucionant molt bé, amb cobertures de vacunació molt bones i increment de població immunitzada, amb 7,2 milions de persones de la població amb la pauta completa de vacunació”, ha afegit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.