Es podrà demanar cita per a vacunar-se contra el coronavirus “sense límit d’edat”

Emmanuel Macron ha avançat que a partir del 12 de maig els francesos podran «sense límit d’edat» demanar cita per a rebre la vacuna contra el COVID-19 amb dosi dels sèrums que no han sigut utilitzats «per a no malgastar» cap unitat.

«A partir del dimecres 12, podràs consultar el dia anterior en el lloc de Doctolib les dosis que estan disponibles i que siga com siga la teua edat, i si n’hi ha en el lloc on et trobes dosi que estan disponibles l’endemà i per tant cites que no es facen, estaran obertes sense límit d’edat» ha dit Macron.

Durant la inauguració d’un centre de vacunació en l’espai firal de la Porta de Versalles de París,  Macron també va informar que els majors de 50 anys podran vacunar-se a partir del 10 de maig, en lloc del 15 de maig com estava previst fins ara.

16,7 milions de persones a França han rebut almenys una dosi de la vacuna contra el COVID-19 des de l’inici de la campanya de vacunació dels quals 7,1 milions tenen la pauta completa.

El govern s’ha fixat l’objectiu d’arribar a 20 milions de primeres dosis injectades per al 15 de maig, després 30 milions un mes després. La campanya estarà oberta oficialment a tots els adults el 15 de juny.

Últimes notícies

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.

El Tribunal Suprem manté els quasi 8 anys de presó per a Marcos Benavent, el conegut ‘yonqui del dinero’

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de set anys i 10 mesos de presó per a l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent en el primer juí del cas Imelsa, i només li ha reduït una part de les costes. També ha ajustat la pena a l’empresari José Antonio Toledo.

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.