Es podrà demanar cita per a vacunar-se contra el coronavirus “sense límit d’edat”

Emmanuel Macron ha avançat que a partir del 12 de maig els francesos podran “sense límit d’edat” demanar cita per a rebre la vacuna contra el COVID-19 amb dosi dels sèrums que no han sigut utilitzats “per a no malgastar” cap unitat.

“A partir del dimecres 12, podràs consultar el dia anterior en el lloc de Doctolib les dosis que estan disponibles i que siga com siga la teua edat, i si n’hi ha en el lloc on et trobes dosi que estan disponibles l’endemà i per tant cites que no es facen, estaran obertes sense límit d’edat” ha dit Macron.

Durant la inauguració d’un centre de vacunació en l’espai firal de la Porta de Versalles de París,  Macron també va informar que els majors de 50 anys podran vacunar-se a partir del 10 de maig, en lloc del 15 de maig com estava previst fins ara.

16,7 milions de persones a França han rebut almenys una dosi de la vacuna contra el COVID-19 des de l’inici de la campanya de vacunació dels quals 7,1 milions tenen la pauta completa.

El govern s’ha fixat l’objectiu d’arribar a 20 milions de primeres dosis injectades per al 15 de maig, després 30 milions un mes després. La campanya estarà oberta oficialment a tots els adults el 15 de juny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.