Anuncios

Es podrà demanar cita per a vacunar-se contra el coronavirus “sense límit d’edat”

Emmanuel Macron ha avançat que a partir del 12 de maig els francesos podran “sense límit d’edat” demanar cita per a rebre la vacuna contra el COVID-19 amb dosi dels sèrums que no han sigut utilitzats “per a no malgastar” cap unitat.

“A partir del dimecres 12, podràs consultar el dia anterior en el lloc de Doctolib les dosis que estan disponibles i que siga com siga la teua edat, i si n’hi ha en el lloc on et trobes dosi que estan disponibles l’endemà i per tant cites que no es facen, estaran obertes sense límit d’edat” ha dit Macron.

Anuncios

Durant la inauguració d’un centre de vacunació en l’espai firal de la Porta de Versalles de París,  Macron també va informar que els majors de 50 anys podran vacunar-se a partir del 10 de maig, en lloc del 15 de maig com estava previst fins ara.

16,7 milions de persones a França han rebut almenys una dosi de la vacuna contra el COVID-19 des de l’inici de la campanya de vacunació dels quals 7,1 milions tenen la pauta completa.

El govern s’ha fixat l’objectiu d’arribar a 20 milions de primeres dosis injectades per al 15 de maig, després 30 milions un mes després. La campanya estarà oberta oficialment a tots els adults el 15 de juny.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios