Desallotgen una discoteca i 64 festes il·legals en cases en Alacant

 

Els agents de la Policia Local de la ciutat d’Alacant han desallotjat durant este pont del 9 al 12 d’octubre una discoteca, 30 botellons i 64 festes privades en cases, en un operatiu que ha acabat a més amb 225 denúncies per desobediència.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, els agents de Policia Local han hagut de desallotjar en la matinada d’este dilluns una discoteca situada en l’avinguda del Pare Àngel Escapa, oberta i amb 17 persones dins, totes elles sense mascareta, sense guardar la distància social i consumint alcohol. En l’establiment estaven les llums pròpies d’una sala de festes, la música i alguns dels clients ballant.

 

Davant d’este fet, la policia ha denunciat al titular de l’establiment per incomplir les mesures de control de la pandèmia del coronavirus, que prohibixen l’obertura dels locals d’oci nocturn com a discoteques, i també ha denunciat als 17 clients per no portar mascareta.

 

Junt a este fet, els agents policials han evacuat també un total de 64 festes privades que s’estaven celebrant en diferents cases de la ciutat alacantina.

Últimes notícies

Tres mites de l’atletisme espanyol apadrinen la Subida al Santuario de Novelda

La 38a Carrera 12K Subida al Santuario de Novelda reunirà l’1 d’agost un miler de corredors i tindrà com a padrins Abel Antón, Martín Fiz i Fermín Cacho.

L’Open Malva XVI ompli la Malva-rosa amb 362 jugadors i 600 partits de vòlei platja

L’Open Malva XVI de vòlei platja ha tancat l’edició de 2026 a la platja de la Malva-rosa amb 362 participants, 600 partits i 12 podis repartits entre totes les categories.

Els desallotjats d’Artana pel foc de la Vall d’Uixó: ‘Fan ganes de plorar’

Veïns d’Artana desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó expliquen el seu trasllat a l’alberg de Nules i el colp emocional en vore la serra cremada.

Tanquen el port de Sagunt per a carregar avions contra l’incendi de la Vall d’Uixó

El port de Sagunt ha tancat este dilluns el trànsit marítim per facilitar la càrrega dels avions que lluiten contra l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 6.500 hectàrees i manté actius importants mitjans aeris i terrestres.

Les marques xineses redibuixen el mapa de l’automoció a Espanya

L’arribada de Geely a la planta d’Almussafes consolida l’avenç de les marques xineses en la indústria de l’automòbil a Espanya, amb noves fàbriques i aliances que esquiven aranzels i reactiven plantes històriques.

Sangaré, Affengruber i Josan ja treballen en la pretemporada de l’Elx

Buba Sangaré, David Affengruber i Josan Ferrández s’han incorporat als entrenaments de pretemporada de l’Elx i ja estan a les ordres de Martín Anselmi.

València desactiva el protocol per contaminació en millorar la qualitat de l’aire

L’Ajuntament de València ha desactivat el protocol per contaminació atmosfèrica activat diumenge, després de reduir-se les partícules en l’aire. La millora seguix a l’episodi de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, com el de La Vall d’Uixó.

Veïns amb ganes de tornar a casa després del foc de la Vall d’Uixó i respecte al confinament

La segona nit d’incendi a la Vall d’Uixó i altres municipis de Castelló s’ha viscut amb més calma, encara que els 16.000 evacuats esperen poder tornar a casa, mentres els 64.000 confinats respecten en general la mesura.