Desallotgen una discoteca i 64 festes il·legals en cases en Alacant

 

Els agents de la Policia Local de la ciutat d’Alacant han desallotjat durant este pont del 9 al 12 d’octubre una discoteca, 30 botellons i 64 festes privades en cases, en un operatiu que ha acabat a més amb 225 denúncies per desobediència.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, els agents de Policia Local han hagut de desallotjar en la matinada d’este dilluns una discoteca situada en l’avinguda del Pare Àngel Escapa, oberta i amb 17 persones dins, totes elles sense mascareta, sense guardar la distància social i consumint alcohol. En l’establiment estaven les llums pròpies d’una sala de festes, la música i alguns dels clients ballant.

 

Davant d’este fet, la policia ha denunciat al titular de l’establiment per incomplir les mesures de control de la pandèmia del coronavirus, que prohibixen l’obertura dels locals d’oci nocturn com a discoteques, i també ha denunciat als 17 clients per no portar mascareta.

 

Junt a este fet, els agents policials han evacuat també un total de 64 festes privades que s’estaven celebrant en diferents cases de la ciutat alacantina.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.