Descobreixen un concert il·legal en el Terme Municipal de Villena

En la vesprada d’ahir, agents pertanyents a la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Villena van aixecar un total de 25 actes, la majoria d’elles per no respectar les mesures Covid, en un concert il·legal celebrat a l’interior d’un recinte d’hostaleria en el Terme Municipal de Villena.

En la vesprada d’ahir, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement que en un local de restauració del Terme Municipal de Villena es podrien estar incomplint les mesures soci sanitàries en vigor implantades amb motiu de l’actual situació de pandèmia.

Per això, agents pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Villena al costat de diverses patrulles de la Policia Local de Villena van acudir al lloc a les 20.00 hores amb la finalitat de realitzar una inspecció. Una vegada en el lloc van poder comprovar com a l’aire lliure a l’interior del recinte s’estava celebrant un concert de música en directe amb aproximadament uns cent assistents, molts d’ells incomplint les citades mesures.

Finalment la inspecció es va saldar amb 10 actes per no fer ús de la màscara, 12 actes per no guardar la distància mínima de seguretat, 2 actes per desobediència a agents de l’autoritat i 1 per falta de respecte a agents de l’autoritat. D’igual forma, la propietària de l’establiment ha estat proposada per a sanció per no tenir autorització per al concert, no respectar l’aforament de l’establiment, permetre que no es respecte la distància de seguretat i permetre que no porten els assistents les màscares posades.

Últimes notícies

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.

Detingut el conductor d’un dels vehicles en l’accident mortal de la N-340 amb quatre víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d’un dels cotxes implicats en l’accident d’esta matinada a la N-340 a Benicàssim, on han mort quatre persones i sis hòmens han resultat ferits greus.

Deting a Bétera per furtar 44 cadells de gos i 84 paloms de competició

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera un home de 41 anys acusat de robar 44 cadells de gos i nombrosos paloms de competició a Náquera, valorats en quasi 145.000 euros, i d’ocho delictes de maltractament animal.

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.