Descobreixen un concert il·legal en el Terme Municipal de Villena

En la vesprada d’ahir, agents pertanyents a la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Villena van aixecar un total de 25 actes, la majoria d’elles per no respectar les mesures Covid, en un concert il·legal celebrat a l’interior d’un recinte d’hostaleria en el Terme Municipal de Villena.

En la vesprada d’ahir, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement que en un local de restauració del Terme Municipal de Villena es podrien estar incomplint les mesures soci sanitàries en vigor implantades amb motiu de l’actual situació de pandèmia.

Per això, agents pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Villena al costat de diverses patrulles de la Policia Local de Villena van acudir al lloc a les 20.00 hores amb la finalitat de realitzar una inspecció. Una vegada en el lloc van poder comprovar com a l’aire lliure a l’interior del recinte s’estava celebrant un concert de música en directe amb aproximadament uns cent assistents, molts d’ells incomplint les citades mesures.

Finalment la inspecció es va saldar amb 10 actes per no fer ús de la màscara, 12 actes per no guardar la distància mínima de seguretat, 2 actes per desobediència a agents de l’autoritat i 1 per falta de respecte a agents de l’autoritat. D’igual forma, la propietària de l’establiment ha estat proposada per a sanció per no tenir autorització per al concert, no respectar l’aforament de l’establiment, permetre que no es respecte la distància de seguretat i permetre que no porten els assistents les màscares posades.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.