Descobreixen un concert il·legal en el Terme Municipal de Villena

En la vesprada d’ahir, agents pertanyents a la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Villena van aixecar un total de 25 actes, la majoria d’elles per no respectar les mesures Covid, en un concert il·legal celebrat a l’interior d’un recinte d’hostaleria en el Terme Municipal de Villena.

En la vesprada d’ahir, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement que en un local de restauració del Terme Municipal de Villena es podrien estar incomplint les mesures soci sanitàries en vigor implantades amb motiu de l’actual situació de pandèmia.

Per això, agents pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Villena al costat de diverses patrulles de la Policia Local de Villena van acudir al lloc a les 20.00 hores amb la finalitat de realitzar una inspecció. Una vegada en el lloc van poder comprovar com a l’aire lliure a l’interior del recinte s’estava celebrant un concert de música en directe amb aproximadament uns cent assistents, molts d’ells incomplint les citades mesures.

Finalment la inspecció es va saldar amb 10 actes per no fer ús de la màscara, 12 actes per no guardar la distància mínima de seguretat, 2 actes per desobediència a agents de l’autoritat i 1 per falta de respecte a agents de l’autoritat. D’igual forma, la propietària de l’establiment ha estat proposada per a sanció per no tenir autorització per al concert, no respectar l’aforament de l’establiment, permetre que no es respecte la distància de seguretat i permetre que no porten els assistents les màscares posades.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.