Descobreixen un concert il·legal en el Terme Municipal de Villena

En la vesprada d’ahir, agents pertanyents a la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Villena van aixecar un total de 25 actes, la majoria d’elles per no respectar les mesures Covid, en un concert il·legal celebrat a l’interior d’un recinte d’hostaleria en el Terme Municipal de Villena.

En la vesprada d’ahir, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement que en un local de restauració del Terme Municipal de Villena es podrien estar incomplint les mesures soci sanitàries en vigor implantades amb motiu de l’actual situació de pandèmia.

Per això, agents pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Villena al costat de diverses patrulles de la Policia Local de Villena van acudir al lloc a les 20.00 hores amb la finalitat de realitzar una inspecció. Una vegada en el lloc van poder comprovar com a l’aire lliure a l’interior del recinte s’estava celebrant un concert de música en directe amb aproximadament uns cent assistents, molts d’ells incomplint les citades mesures.

Finalment la inspecció es va saldar amb 10 actes per no fer ús de la màscara, 12 actes per no guardar la distància mínima de seguretat, 2 actes per desobediència a agents de l’autoritat i 1 per falta de respecte a agents de l’autoritat. D’igual forma, la propietària de l’establiment ha estat proposada per a sanció per no tenir autorització per al concert, no respectar l’aforament de l’establiment, permetre que no es respecte la distància de seguretat i permetre que no porten els assistents les màscares posades.

Últimes notícies

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.