Anuncios

Descobreixen un concert il·legal en el Terme Municipal de Villena

En la vesprada d’ahir, agents pertanyents a la Guàrdia Civil i a la Policia Local de Villena van aixecar un total de 25 actes, la majoria d’elles per no respectar les mesures Covid, en un concert il·legal celebrat a l’interior d’un recinte d’hostaleria en el Terme Municipal de Villena.

En la vesprada d’ahir, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement que en un local de restauració del Terme Municipal de Villena es podrien estar incomplint les mesures soci sanitàries en vigor implantades amb motiu de l’actual situació de pandèmia.

Anuncios

Per això, agents pertanyents al Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Villena al costat de diverses patrulles de la Policia Local de Villena van acudir al lloc a les 20.00 hores amb la finalitat de realitzar una inspecció. Una vegada en el lloc van poder comprovar com a l’aire lliure a l’interior del recinte s’estava celebrant un concert de música en directe amb aproximadament uns cent assistents, molts d’ells incomplint les citades mesures.

Finalment la inspecció es va saldar amb 10 actes per no fer ús de la màscara, 12 actes per no guardar la distància mínima de seguretat, 2 actes per desobediència a agents de l’autoritat i 1 per falta de respecte a agents de l’autoritat. D’igual forma, la propietària de l’establiment ha estat proposada per a sanció per no tenir autorització per al concert, no respectar l’aforament de l’establiment, permetre que no es respecte la distància de seguretat i permetre que no porten els assistents les màscares posades.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios