11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

L’Exèrcit desinfecta la residència de Massanassa afectada pel coronavirus

 

Actualització 07/01/2021 a les 17.00 hores. Este matí de dijous, 7 de gener, Unitats de l’Exèrcit han acudit a la residència Solimar de la localitat de Massanassa, per a dur a terme diferents labors de desinfecció.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en este geriàtric valencià s’han detectat 110 positius per coronavirus entre els usuaris del centre i 14 més entre els treballadors sanitaris. L’alt percentatge de contagis ha provocat que augmente la incidència en la localitat i el seu tancament perimetral.

 

Detecten un brot de coronavirus amb 124 contagiats en una residència de Massanassa

La residència Solimar de la localitat de Massanassa, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha registrat un brot de coronavirus que ha deixat a 110 usuaris afectats, encara que la majoria són asimptomàtics, i 14 treballadors.

 

El centre, amb capacitat per a 140 places per a estades temporals o permanents, està baix intervenció de la Conselleria de Sanitat des del passat 21 de desembre. Onze dels residents afectats estan hospitalitzats, encara que no revisten gravetat.

 

La residència manté informats de manera contínua als familiars dels usuaris i els trasllada, en un comunicat intern, que lamenta la situació «tan excepcional» que s’ha generat com a conseqüència de la pandèmia i agraïx la comprensió i implicació de les famílies.

Massanassa, una de les 29 localitats valencianes tancades

Des del grup es destaca que els treballadors del centre es fan proves PCR cada dos setmanes i disposen també suficient emmagatzematge de les d’antígens per a test d’urgència.

 

Es dóna la circumstància que Massanassa és una de les 29 localitats per a les que la Generalitat Valenciana ha decretat este dimarts el tancament perimetral davant la incidència de casos de coronavirus.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.