L’Exèrcit desinfecta la residència de Massanassa afectada pel coronavirus

 

Actualització 07/01/2021 a les 17.00 hores. Este matí de dijous, 7 de gener, Unitats de l’Exèrcit han acudit a la residència Solimar de la localitat de Massanassa, per a dur a terme diferents labors de desinfecció.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, en este geriàtric valencià s’han detectat 110 positius per coronavirus entre els usuaris del centre i 14 més entre els treballadors sanitaris. L’alt percentatge de contagis ha provocat que augmente la incidència en la localitat i el seu tancament perimetral.

 

Detecten un brot de coronavirus amb 124 contagiats en una residència de Massanassa

La residència Solimar de la localitat de Massanassa, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha registrat un brot de coronavirus que ha deixat a 110 usuaris afectats, encara que la majoria són asimptomàtics, i 14 treballadors.

 

El centre, amb capacitat per a 140 places per a estades temporals o permanents, està baix intervenció de la Conselleria de Sanitat des del passat 21 de desembre. Onze dels residents afectats estan hospitalitzats, encara que no revisten gravetat.

 

La residència manté informats de manera contínua als familiars dels usuaris i els trasllada, en un comunicat intern, que lamenta la situació «tan excepcional» que s’ha generat com a conseqüència de la pandèmia i agraïx la comprensió i implicació de les famílies.

Massanassa, una de les 29 localitats valencianes tancades

Des del grup es destaca que els treballadors del centre es fan proves PCR cada dos setmanes i disposen també suficient emmagatzematge de les d’antígens per a test d’urgència.

 

Es dóna la circumstància que Massanassa és una de les 29 localitats per a les que la Generalitat Valenciana ha decretat este dimarts el tancament perimetral davant la incidència de casos de coronavirus.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.