Detecten el primer contagi de la soca britànica en el Departament d’Elda

 

Este dijous s’ha fet oficial, la soca britànica del coronavirus ha arribat al Departament de Salut d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La directora mèdica de l’Hospital General Universitari d’Elda i experta en Epidemiologia i Vacunació, Juana Requena, ha confirmat este matí l’existència d’un cas d’esta contagiosa soca, variant B117 del coronavirus, de totes les mostres enviades a seqüenciar a un laboratori extern.

 

Segons explica ‘Información’, es tracta d’una mesura que es va adoptar després de les sospites del personal mèdic encarregat d’atendre els pacients covid ingressats en l’hospital que atén a una població pròxima als 190.000 habitants.

 

«És possible que hi haja més casos de contagiats per la soca britànica però no ho sabem amb seguretat. En tot cas les mesures de prevenció i tractament són idèntiques», ha confirmat Juana Requena en presència de la gerent del Departament de Salut d’Elda, Vicenta Tortosa, i de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, després de la reunió mantinguda amb l’equip directiu en l’hospital durant este dijous.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.