Detecten el primer contagi de la soca britànica en el Departament d’Elda

 

Este dijous s’ha fet oficial, la soca britànica del coronavirus ha arribat al Departament de Salut d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La directora mèdica de l’Hospital General Universitari d’Elda i experta en Epidemiologia i Vacunació, Juana Requena, ha confirmat este matí l’existència d’un cas d’esta contagiosa soca, variant B117 del coronavirus, de totes les mostres enviades a seqüenciar a un laboratori extern.

 

Segons explica ‘Información’, es tracta d’una mesura que es va adoptar després de les sospites del personal mèdic encarregat d’atendre els pacients covid ingressats en l’hospital que atén a una població pròxima als 190.000 habitants.

 

«És possible que hi haja més casos de contagiats per la soca britànica però no ho sabem amb seguretat. En tot cas les mesures de prevenció i tractament són idèntiques», ha confirmat Juana Requena en presència de la gerent del Departament de Salut d’Elda, Vicenta Tortosa, i de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, després de la reunió mantinguda amb l’equip directiu en l’hospital durant este dijous.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.