Detecten una festa amb 15 persones en dos barcos fondejats en la platja de l’Albufereta en Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha sancionat a cinc persones a bord d’un iot en la costa alacantina per no usar la mascareta mentres estaven celebrant una festa clandestina. Segons els testimonis, hi havia un altre barco a escassos metres d’on es trobava esta embarcació, amb aproximadament deu ocupants tots ells sense mascareta i amb la música molt alta

 

Els Agents del Servici Marítim d’Alacant es trobaven navegant prop del límit provincial de Múrcia, quan a les 16.00 hores del passat 3 de gener van rebre avís del 112, informant que diferents testimonis havien vist un o dos barcos fondejats a uns 100 metres de la costa de la platja de l’Albufereta.

 

Les persones que van presenciar els fets van assegurar que a bord de les embarcacions hi havia al voltant de 15  persones sense mascareta i amb la música molt alta. 

 

Cinc persones identificades 

Quan els agents van arribar al lloc hi havia dos vaixells, un d’ells es trobava navegant a uns escassos metres de la costa de la platja de l’Albufereta, en direcció al Port d’Alacant. En ell anaven a bord cinc persones que van ser identificades i posteriorment sancionades per no usar la mascareta i a demés, van donar curs d’una altra denúncia a Capitania Marítima.

Mentre els agents duien a terme les identificacions en el primer vaixell, el segon d’ells, d’una grandària major, va posar rumb a tota velocitat cap al port d’Alacant. Pel que la Guàrdia Civil va emprendre una cerca per a localitzar esta embarcació i sancionar al propietari

Durant la investigació, la Guàrdia Civil va comptar amb l’ajuda d’algunes empreses i clubs com Marina d’Alacant, el Club Nàutic i Amics del Port d’Alacant. A demés en el fil de les investigacions, els agents van descobrir que la festa havia sigut retransmesa a través de les xarxes socials d’alguns dels participants

 

Investigació oberta

Les persones identificades que anaven a bord del primer barco no van aportar cap dada que poguera contribuir a la localització de la segona embarcació ni dels seus ocupants. Els sospitosos que no coneixien a cap de les persones que navegaven en l’altre vaixell, encara que si van reconèixer que havien pres unes copes amb ells.

La Guàrdia Civil continua fent investigacions per a esbrinar el parador d’esta embarcació o alguna dada que puga identificar a les persones que anaven a bord.

Últimes notícies

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.