17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detecten una festa amb 15 persones en dos barcos fondejats en la platja de l’Albufereta en Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha sancionat a cinc persones a bord d’un iot en la costa alacantina per no usar la mascareta mentres estaven celebrant una festa clandestina. Segons els testimonis, hi havia un altre barco a escassos metres d’on es trobava esta embarcació, amb aproximadament deu ocupants tots ells sense mascareta i amb la música molt alta

 

Els Agents del Servici Marítim d’Alacant es trobaven navegant prop del límit provincial de Múrcia, quan a les 16.00 hores del passat 3 de gener van rebre avís del 112, informant que diferents testimonis havien vist un o dos barcos fondejats a uns 100 metres de la costa de la platja de l’Albufereta.

 

Les persones que van presenciar els fets van assegurar que a bord de les embarcacions hi havia al voltant de 15  persones sense mascareta i amb la música molt alta. 

 

Cinc persones identificades 

Quan els agents van arribar al lloc hi havia dos vaixells, un d’ells es trobava navegant a uns escassos metres de la costa de la platja de l’Albufereta, en direcció al Port d’Alacant. En ell anaven a bord cinc persones que van ser identificades i posteriorment sancionades per no usar la mascareta i a demés, van donar curs d’una altra denúncia a Capitania Marítima.

Mentre els agents duien a terme les identificacions en el primer vaixell, el segon d’ells, d’una grandària major, va posar rumb a tota velocitat cap al port d’Alacant. Pel que la Guàrdia Civil va emprendre una cerca per a localitzar esta embarcació i sancionar al propietari

Durant la investigació, la Guàrdia Civil va comptar amb l’ajuda d’algunes empreses i clubs com Marina d’Alacant, el Club Nàutic i Amics del Port d’Alacant. A demés en el fil de les investigacions, els agents van descobrir que la festa havia sigut retransmesa a través de les xarxes socials d’alguns dels participants

 

Investigació oberta

Les persones identificades que anaven a bord del primer barco no van aportar cap dada que poguera contribuir a la localització de la segona embarcació ni dels seus ocupants. Els sospitosos que no coneixien a cap de les persones que navegaven en l’altre vaixell, encara que si van reconèixer que havien pres unes copes amb ells.

La Guàrdia Civil continua fent investigacions per a esbrinar el parador d’esta embarcació o alguna dada que puga identificar a les persones que anaven a bord.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.