Detecten una festa amb 15 persones en dos barcos fondejats en la platja de l’Albufereta en Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha sancionat a cinc persones a bord d’un iot en la costa alacantina per no usar la mascareta mentres estaven celebrant una festa clandestina. Segons els testimonis, hi havia un altre barco a escassos metres d’on es trobava esta embarcació, amb aproximadament deu ocupants tots ells sense mascareta i amb la música molt alta

 

Els Agents del Servici Marítim d’Alacant es trobaven navegant prop del límit provincial de Múrcia, quan a les 16.00 hores del passat 3 de gener van rebre avís del 112, informant que diferents testimonis havien vist un o dos barcos fondejats a uns 100 metres de la costa de la platja de l’Albufereta.

 

Les persones que van presenciar els fets van assegurar que a bord de les embarcacions hi havia al voltant de 15  persones sense mascareta i amb la música molt alta. 

 

Cinc persones identificades 

Quan els agents van arribar al lloc hi havia dos vaixells, un d’ells es trobava navegant a uns escassos metres de la costa de la platja de l’Albufereta, en direcció al Port d’Alacant. En ell anaven a bord cinc persones que van ser identificades i posteriorment sancionades per no usar la mascareta i a demés, van donar curs d’una altra denúncia a Capitania Marítima.

Mentre els agents duien a terme les identificacions en el primer vaixell, el segon d’ells, d’una grandària major, va posar rumb a tota velocitat cap al port d’Alacant. Pel que la Guàrdia Civil va emprendre una cerca per a localitzar esta embarcació i sancionar al propietari

Durant la investigació, la Guàrdia Civil va comptar amb l’ajuda d’algunes empreses i clubs com Marina d’Alacant, el Club Nàutic i Amics del Port d’Alacant. A demés en el fil de les investigacions, els agents van descobrir que la festa havia sigut retransmesa a través de les xarxes socials d’alguns dels participants

 

Investigació oberta

Les persones identificades que anaven a bord del primer barco no van aportar cap dada que poguera contribuir a la localització de la segona embarcació ni dels seus ocupants. Els sospitosos que no coneixien a cap de les persones que navegaven en l’altre vaixell, encara que si van reconèixer que havien pres unes copes amb ells.

La Guàrdia Civil continua fent investigacions per a esbrinar el parador d’esta embarcació o alguna dada que puga identificar a les persones que anaven a bord.

Últimes notícies

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.