Dissolen un botelló amb 300 jóvens en els voltants del Castell de Santa Bàrbara d’Alacant

 

Esta vesprada de dissabte, la Policia Local d’Alacant va organitzar un operatiu per a dissoldre un grup de 300 persones que després del tancament dels bars del Barri antic, la zona Centre i el Mercat, es van desplaçar per a fer botellons al voltant de l’Ereta i pels accessos al Castell de Santa Bàrbara que van haver de ser clausurats.

 

El balanç del dissabte de la Policia Local es va tancar amb un total de 107 sancions per consum d’alcohol, no portar mascareta, estar en grups i es van dissoldre 29 festes en cases per a garantir el compliment de les mesures de seguretat i frenar els contagis del Covid-19 en esta pandèmia, i amb tres detinguts.

 

L’operatiu en L’Ereta es va organitzar amb desenes d’agents durant la vesprada després de comprovar que els jóvens s’estaven dirigint als accessos del parc de  l’Ereta per a fer botellons en grups numerosos. La Policia va entrar amb les patrulles per diferents accessos, moment en el que en observar la presència policial els jóvens van pegar a fugir per a evitar ser identificats i sancionats.

 

3 persones pillades conduint baix els efectes de l’alcohol

Els agents van conseguir denunciar a un grup ampli d’uns quaranta dels quals estava consumint alcohol sense mascareta i totes les begudes van ser confiscades.

 

D’altra banda, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per tota la ciutat d’Alacant, s’han alçat 26 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta i els grups, i es va intervindre amb diferents reunions de més de quatre persones, interposant actes per sobrepassar el límit màxim de persones en grup permés, amb 4 denúncies per desobediència de la Llei de Seguretat, i 2 per orinar en la via pública

 

Del total d’intervencions, concretament durant la vesprada es va muntar un control en l’avinguda de Países Escandinavos denunciant a tres persones per conduir baix els efectes de l’alcohol, instruint diligències judicials, així com es van alçar 14 denúncies per infraccions de trànsit com no tindre la ITV en vigor, l’assegurança així com per circular sense cinturó o parlant pel mòbil. 

 

Un cas de presumptes abusos sexuals

Finalment al costat d’estes intervencions cal destacar que ahir la Policia Local va detindre a tres persones per un presumpte delicte de violència de gènere, una altra detenció es va produir en un control per falsedat en document mercantil, i un tercer per presumptes abusos sexuals.​

 

Durant tota la jornada del dissabte es van dissoldre 29 festes en cases, a la vesprada es van atendre 16 denúncies de particulars que estaven celebrant en domicilis festes clandestines, una de les més importants es va dissoldre en l’avinguda de Dénia, amb jóvens que havien quedat per xarxes socials, alçant 14 actes per incompliment d’agrupació de persones no convivents i desobediència. 

 

Així mateix el servici Nocturn des de les deu a les cinc de la matinada van dissoldre altres 13 festes il·legals més en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.