Dissolen un botelló amb 300 jóvens en els voltants del Castell de Santa Bàrbara d’Alacant

 

Esta vesprada de dissabte, la Policia Local d’Alacant va organitzar un operatiu per a dissoldre un grup de 300 persones que després del tancament dels bars del Barri antic, la zona Centre i el Mercat, es van desplaçar per a fer botellons al voltant de l’Ereta i pels accessos al Castell de Santa Bàrbara que van haver de ser clausurats.

 

El balanç del dissabte de la Policia Local es va tancar amb un total de 107 sancions per consum d’alcohol, no portar mascareta, estar en grups i es van dissoldre 29 festes en cases per a garantir el compliment de les mesures de seguretat i frenar els contagis del Covid-19 en esta pandèmia, i amb tres detinguts.

 

L’operatiu en L’Ereta es va organitzar amb desenes d’agents durant la vesprada després de comprovar que els jóvens s’estaven dirigint als accessos del parc de  l’Ereta per a fer botellons en grups numerosos. La Policia va entrar amb les patrulles per diferents accessos, moment en el que en observar la presència policial els jóvens van pegar a fugir per a evitar ser identificats i sancionats.

 

3 persones pillades conduint baix els efectes de l’alcohol

Els agents van conseguir denunciar a un grup ampli d’uns quaranta dels quals estava consumint alcohol sense mascareta i totes les begudes van ser confiscades.

 

D’altra banda, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per tota la ciutat d’Alacant, s’han alçat 26 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta i els grups, i es va intervindre amb diferents reunions de més de quatre persones, interposant actes per sobrepassar el límit màxim de persones en grup permés, amb 4 denúncies per desobediència de la Llei de Seguretat, i 2 per orinar en la via pública

 

Del total d’intervencions, concretament durant la vesprada es va muntar un control en l’avinguda de Países Escandinavos denunciant a tres persones per conduir baix els efectes de l’alcohol, instruint diligències judicials, així com es van alçar 14 denúncies per infraccions de trànsit com no tindre la ITV en vigor, l’assegurança així com per circular sense cinturó o parlant pel mòbil. 

 

Un cas de presumptes abusos sexuals

Finalment al costat d’estes intervencions cal destacar que ahir la Policia Local va detindre a tres persones per un presumpte delicte de violència de gènere, una altra detenció es va produir en un control per falsedat en document mercantil, i un tercer per presumptes abusos sexuals.​

 

Durant tota la jornada del dissabte es van dissoldre 29 festes en cases, a la vesprada es van atendre 16 denúncies de particulars que estaven celebrant en domicilis festes clandestines, una de les més importants es va dissoldre en l’avinguda de Dénia, amb jóvens que havien quedat per xarxes socials, alçant 14 actes per incompliment d’agrupació de persones no convivents i desobediència. 

 

Així mateix el servici Nocturn des de les deu a les cinc de la matinada van dissoldre altres 13 festes il·legals més en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars.

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.