Dissolen un botelló amb 300 jóvens en els voltants del Castell de Santa Bàrbara d’Alacant

 

Esta vesprada de dissabte, la Policia Local d’Alacant va organitzar un operatiu per a dissoldre un grup de 300 persones que després del tancament dels bars del Barri antic, la zona Centre i el Mercat, es van desplaçar per a fer botellons al voltant de l’Ereta i pels accessos al Castell de Santa Bàrbara que van haver de ser clausurats.

 

El balanç del dissabte de la Policia Local es va tancar amb un total de 107 sancions per consum d’alcohol, no portar mascareta, estar en grups i es van dissoldre 29 festes en cases per a garantir el compliment de les mesures de seguretat i frenar els contagis del Covid-19 en esta pandèmia, i amb tres detinguts.

 

L’operatiu en L’Ereta es va organitzar amb desenes d’agents durant la vesprada després de comprovar que els jóvens s’estaven dirigint als accessos del parc de  l’Ereta per a fer botellons en grups numerosos. La Policia va entrar amb les patrulles per diferents accessos, moment en el que en observar la presència policial els jóvens van pegar a fugir per a evitar ser identificats i sancionats.

 

3 persones pillades conduint baix els efectes de l’alcohol

Els agents van conseguir denunciar a un grup ampli d’uns quaranta dels quals estava consumint alcohol sense mascareta i totes les begudes van ser confiscades.

 

D’altra banda, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per tota la ciutat d’Alacant, s’han alçat 26 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta i els grups, i es va intervindre amb diferents reunions de més de quatre persones, interposant actes per sobrepassar el límit màxim de persones en grup permés, amb 4 denúncies per desobediència de la Llei de Seguretat, i 2 per orinar en la via pública

 

Del total d’intervencions, concretament durant la vesprada es va muntar un control en l’avinguda de Países Escandinavos denunciant a tres persones per conduir baix els efectes de l’alcohol, instruint diligències judicials, així com es van alçar 14 denúncies per infraccions de trànsit com no tindre la ITV en vigor, l’assegurança així com per circular sense cinturó o parlant pel mòbil. 

 

Un cas de presumptes abusos sexuals

Finalment al costat d’estes intervencions cal destacar que ahir la Policia Local va detindre a tres persones per un presumpte delicte de violència de gènere, una altra detenció es va produir en un control per falsedat en document mercantil, i un tercer per presumptes abusos sexuals.​

 

Durant tota la jornada del dissabte es van dissoldre 29 festes en cases, a la vesprada es van atendre 16 denúncies de particulars que estaven celebrant en domicilis festes clandestines, una de les més importants es va dissoldre en l’avinguda de Dénia, amb jóvens que havien quedat per xarxes socials, alçant 14 actes per incompliment d’agrupació de persones no convivents i desobediència. 

 

Així mateix el servici Nocturn des de les deu a les cinc de la matinada van dissoldre altres 13 festes il·legals més en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars.

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.