Desallotgen deu botellons i festes il·legals en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desallotjar ahir durant la vesprada deu botellons i festes en cases, i l’operatiu desplegat per a garantir que es complixen les mesures de seguretat enfront del Covid-19 es va tancar amb 29 denúncies per estar reunits en grups, consumir alcohol i en domicilis organitzant festes il·legals.

 

A demés, els agents van detindre en el control de l’avinguda de Elche incomplint el toc de queda a una persona, que circulava amb bicicleta, a la que li constava una ordre judicial en vigor d’expulsió

 

Este és el balanç de la jornada del divendres, en el que un cap de setmana més la Policia Local va desplegar unitats per la ciutat per a evitar que els jóvens es convertisquen en la via de contagi del coronavirus amb reunions sense mascareta per a consumir alcohol de manera il·legal. Així mateix, van haver d’intervindre fins al toc de queda en cinc botellons.

 

Els jóvens van tractar de fugir

Les autoritats van desallotjar grups de botelló en la Santa Faz, El Rebolledo, el Castillo de San Fernando, camí de Benimagrell i el Cap de l’Horta durant tota la vesprada. Davant la presència dels agents policials els jóvens que van participar en uns quants botellons van pegar a fugir per a evitar ser sancionats.

 

La Policia Local d’Alacant va conseguir pillar-los i denunciar-los per estar en grups i consumint alcohol sense mascareta, així com es van confiscar les begudes i van acompanyar a les seues cases els menors d’edat

 

A l’operatiu especial policial per a evitar els botellons se li ha sumat el control de festes il·legals en domicilis. Els agents han dissolt un total de 5 festes clandestines en cases, ja que durant tota la nit han generat soroll i molèsties als veïns.

 

Un conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia

Els agents han intervingut per a dissoldre-les i sancionar-les interposant també denúncies per reunió entre no convivents des de les 23 a les 2 de la matinada.

 

Així mateix la Policia Local mentres estava patrullant per la ciutat va localitzar a un conductor en el carrer Esmeralda, que després de ser sotmès a les proves d’alcoholèmia va donar positiu per conduir baix els efectes de l’alcohol. El presumpte autor dels fets va ser denunciat així com per botar-se el toc de queda

Últimes notícies

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.
FILMOTECA D'ESTIU