10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dijous, cap a les 00.30 hores, en un carrer d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (Ontinyent), a una dona de 46 anys com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu, després de negarse en reiterades ocasions a posarse la mascareta com obliga el Decret llei 11/20 de 24 de juliol.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció per un carrer de la localitat han vist a una dona que caminava per la mateixa sense fer ús de la mascareta obligatòria. Els policies li han preguntat a la dona per què no portava la mascareta, al que ha contestat que no la portava perquè no li donava la gana. A demés, ha manifestat «no me la posaré, ni me la posaré mai, perquè soc una persona lliure».

 

Davant d’estes paraules, els agents li han indicat que si no tenia mascareta, ells podrien donar-li una, al mateix temps que li la donava, però ella s’ha negant-se rotundament, pel que li han dit que en eixe cas haurien de procedir a alçar-li una acta de denúncia per Decret llei 11/20 per no fer ús d’esta.

 

Ja havia sigut avisada 8 voltes

La dona ha continuat en la seua actitud, pel que els agents l’han revisat per vore si portava mascaretes i li han trobat diferents. Minuts més tard, els agents han descobert que la dona ja havia sigut advertida en més ocasions el que implicava el no portar posada la mascareta d’ús obligatori.

 

Finalment, els policies després d’instar-li en reiterades ocasions que se la posara i tindre coneixement que havia sigut proposada per a sanció en huit ocasions, tres per Decret llei 11/20 i cinc per Acta infracció Llei orgànica 4/2015, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat este matí de dijous a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.