Una dona detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dijous, cap a les 00.30 hores, en un carrer d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (Ontinyent), a una dona de 46 anys com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu, després de negarse en reiterades ocasions a posarse la mascareta com obliga el Decret llei 11/20 de 24 de juliol.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció per un carrer de la localitat han vist a una dona que caminava per la mateixa sense fer ús de la mascareta obligatòria. Els policies li han preguntat a la dona per què no portava la mascareta, al que ha contestat que no la portava perquè no li donava la gana. A demés, ha manifestat «no me la posaré, ni me la posaré mai, perquè soc una persona lliure».

 

Davant d’estes paraules, els agents li han indicat que si no tenia mascareta, ells podrien donar-li una, al mateix temps que li la donava, però ella s’ha negant-se rotundament, pel que li han dit que en eixe cas haurien de procedir a alçar-li una acta de denúncia per Decret llei 11/20 per no fer ús d’esta.

 

Ja havia sigut avisada 8 voltes

La dona ha continuat en la seua actitud, pel que els agents l’han revisat per vore si portava mascaretes i li han trobat diferents. Minuts més tard, els agents han descobert que la dona ja havia sigut advertida en més ocasions el que implicava el no portar posada la mascareta d’ús obligatori.

 

Finalment, els policies després d’instar-li en reiterades ocasions que se la posara i tindre coneixement que havia sigut proposada per a sanció en huit ocasions, tres per Decret llei 11/20 i cinc per Acta infracció Llei orgànica 4/2015, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat este matí de dijous a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.