8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Una dona detinguda per negar-se a posar-se la mascareta en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta nit de dijous, cap a les 00.30 hores, en un carrer d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (Ontinyent), a una dona de 46 anys com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu, després de negarse en reiterades ocasions a posarse la mascareta com obliga el Decret llei 11/20 de 24 de juliol.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció per un carrer de la localitat han vist a una dona que caminava per la mateixa sense fer ús de la mascareta obligatòria. Els policies li han preguntat a la dona per què no portava la mascareta, al que ha contestat que no la portava perquè no li donava la gana. A demés, ha manifestat «no me la posaré, ni me la posaré mai, perquè soc una persona lliure».

 

Davant d’estes paraules, els agents li han indicat que si no tenia mascareta, ells podrien donar-li una, al mateix temps que li la donava, però ella s’ha negant-se rotundament, pel que li han dit que en eixe cas haurien de procedir a alçar-li una acta de denúncia per Decret llei 11/20 per no fer ús d’esta.

 

Ja havia sigut avisada 8 voltes

La dona ha continuat en la seua actitud, pel que els agents l’han revisat per vore si portava mascaretes i li han trobat diferents. Minuts més tard, els agents han descobert que la dona ja havia sigut advertida en més ocasions el que implicava el no portar posada la mascareta d’ús obligatori.

 

Finalment, els policies després d’instar-li en reiterades ocasions que se la posara i tindre coneixement que havia sigut proposada per a sanció en huit ocasions, tres per Decret llei 11/20 i cinc per Acta infracció Llei orgànica 4/2015, ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de desobediència greu. La detinguda, sense antecedents policials, ha passat este matí de dijous a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.