El dràstic motiu pel qual Bertín Osborne passa el Nadal distanciat de la seua família

Bertín Osborne ha passat el Nadal sol, sí, com ho lligen. El cantant, després d’haver-se reunit amb la seua família en un programa especial on no van faltar les anècdotes més desconegudes, ha passat aquests dies tan familiars a soles a la seua casa.

El presentador ha sigut un dels milers d’afectats per aquesta sisena ona del coronavirus i ha hagut de passar el 24 i 25 de desembre aïllat i sense contacte amb absolutament ningú i, pel seu lloc, amb cap dels seus fills.

«He passat el Nadal sol, a casa confinat amb Covid. Nit de Nadal, Nadal i tot només. Em posaven el menjar en la cuina i s’anaven. Hui m’han donat l’alta. Encara amb una mica de tos i res, perquè molt bé», ha comentat en ‘Sálvame’.

A més, ha explicat com s’ha trobat durant aqueixos dies en què no ha pogut veure a ningú dels seus éssers més pròxims i volguts. «Avorrit, organitzant i ordenant la casa durant el confinament. M’he dedicat a la neteja i a l’ordre», ha sentenciat en el programa vespertí de Telecinco.

 

En perfectes condicions

 

Bertín Osborne està desitjant tornar a reprendre la seua rutina i les seues responsabilitats laborals. Afortunadament, el presentador de ‘La meua casa en la teua’ es troba en perfectes condicions i, malgrat haver passat aquestes dates tan assenyalades en soledat, ha protagonitzat el recuentro més especial Fabiola Martínez en el programa de Toñi Moreno.

 

Un any de la seua ruptura

 

Encara que està a punt de complir-se el primer aniversari de la seua ruptura oficial, Bertín i Fabiola mantenen una estupenda relació i Toñi Moreno ha tingut l’oportunitat de parlar amb ells sobre el procés de divorci.

Toñi Moreno, positiu en coronavirus

 

Com déiem, Bertín Osborne no ha sigut l’únic a contagiar-se d’aquesta nova variant de Covid-19. Fa uns dies, el dia abans de Nit de Nadal, Toñi Moreno anunciava també a través de les seues xarxes que estava també contagiada.

«Portava amb símptomes diversos dies i, després de diversos dies i després d’una PCR i quatre antígens seguits donant-me negatiu… Em fan un antigen a Madrid i soc positiva. Em torne a casa en una ambulància per a no contagiar a ningú i confinar-me. Em trobe bé. És com una grip, però una mica més forta», ha començat dient en aquest vehicle visiblement afectada.

No obstant això, no ha sigut l’únic missatge que ha volgut compartir l’andalusa i és que, igual que moltes persones que estan donant positiu en coronavirus, no tindran més remei que passar-ho lluny de les seues famílies en unes dates tan assenyalades. «A la xiqueta l’he manada amb les meues germanes i la meua mare. Està feliç amb el seu cosí. Jo soc la que es morirà de pena per no veure-la«, ha dit sobre la seua filla Lola. 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig per 42 graus al sud del litoral de València i Alacant este dijous

Aemet ha activat per a este dijous l’avís roig al litoral sud de València i d’Alacant per màximes de fins a 42 graus, amb altres avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tot el territori valencià.

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.

Dos jugadors del València Basket, citats amb Espanya per a la finestra del Mundial 2027

Álvaro Cárdenas i Mario Saint-Supéry formen part de la llista de quinze jugadors que ha cridat Chus Mateo per a la finestra de classificació del Mundial 2027 del mes dagost.

Més de la mitat dels bebés menors d’un any ja està escolaritzada a Espanya

Gairebé huit de cada deu xiquets menors de dos anys estan escolaritzats a Espanya i el 52 % dels bebés d’un any acuden a escoles infantils, mentres el Ministeri d’Educació prepara una llei per a dignificar la professió de les educadores.

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.