17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

El dràstic motiu pel qual Bertín Osborne passa el Nadal distanciat de la seua família

Bertín Osborne ha passat el Nadal sol, sí, com ho lligen. El cantant, després d’haver-se reunit amb la seua família en un programa especial on no van faltar les anècdotes més desconegudes, ha passat aquests dies tan familiars a soles a la seua casa.

El presentador ha sigut un dels milers d’afectats per aquesta sisena ona del coronavirus i ha hagut de passar el 24 i 25 de desembre aïllat i sense contacte amb absolutament ningú i, pel seu lloc, amb cap dels seus fills.

“He passat el Nadal sol, a casa confinat amb Covid. Nit de Nadal, Nadal i tot només. Em posaven el menjar en la cuina i s’anaven. Hui m’han donat l’alta. Encara amb una mica de tos i res, perquè molt bé”, ha comentat en ‘Sálvame’.

A més, ha explicat com s’ha trobat durant aqueixos dies en què no ha pogut veure a ningú dels seus éssers més pròxims i volguts. “Avorrit, organitzant i ordenant la casa durant el confinament. M’he dedicat a la neteja i a l’ordre”, ha sentenciat en el programa vespertí de Telecinco.

 

En perfectes condicions

 

Bertín Osborne està desitjant tornar a reprendre la seua rutina i les seues responsabilitats laborals. Afortunadament, el presentador de ‘La meua casa en la teua’ es troba en perfectes condicions i, malgrat haver passat aquestes dates tan assenyalades en soledat, ha protagonitzat el recuentro més especial Fabiola Martínez en el programa de Toñi Moreno.

 

Un any de la seua ruptura

 

Encara que està a punt de complir-se el primer aniversari de la seua ruptura oficial, Bertín i Fabiola mantenen una estupenda relació i Toñi Moreno ha tingut l’oportunitat de parlar amb ells sobre el procés de divorci.

Toñi Moreno, positiu en coronavirus

 

Com déiem, Bertín Osborne no ha sigut l’únic a contagiar-se d’aquesta nova variant de Covid-19. Fa uns dies, el dia abans de Nit de Nadal, Toñi Moreno anunciava també a través de les seues xarxes que estava també contagiada.

“Portava amb símptomes diversos dies i, després de diversos dies i després d’una PCR i quatre antígens seguits donant-me negatiu… Em fan un antigen a Madrid i soc positiva. Em torne a casa en una ambulància per a no contagiar a ningú i confinar-me. Em trobe bé. És com una grip, però una mica més forta”, ha començat dient en aquest vehicle visiblement afectada.

No obstant això, no ha sigut l’únic missatge que ha volgut compartir l’andalusa i és que, igual que moltes persones que estan donant positiu en coronavirus, no tindran més remei que passar-ho lluny de les seues famílies en unes dates tan assenyalades. “A la xiqueta l’he manada amb les meues germanes i la meua mare. Està feliç amb el seu cosí. Jo soc la que es morirà de pena per no veure-la“, ha dit sobre la seua filla Lola. 

Últimes notícies

Dos detinguts per tràfic de drogues en una operació per frau elèctric a Almassora

Dos hòmens de 44 i 45 anys han sigut detinguts per tràfic de drogues durant un operatiu contra el frau elèctric a Almassora. El dispositiu ha permés tallar escomeses irregulars i ha portat a la troballa de 38 plantes de marihuana i material de cultiu en una vivenda

El València encadena 16 eixides coperes sense perdre

El València va véncer 1-2 al Cartagena en la pròrroga i acumula 16 eixides coperes sense perdre. Des de 2021 suma 15 triomfs i 1 empat, amb un 37-6 de balanç.

Marcelino encadena huit partits sense perdre davant el Getafe

El tècnic del Vila-real arriba al dol en La Ceràmica sense derrotes en els seus últims huit creus amb el Getafe: 3 victòries i 5 empats, amb 11-5 en gols. L'últim precedent va ser 1-2 al març, en el Coliseum.

Del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera

Álvaro del Moral serà el vinté entrenador del Llevant en Primera després de substituir a Julián Calero i estrenar-se amb un 0-1 en Copa. El dilluns debutarà en lliga davant Osasuna dins d'un tàndem amb Vicente Iborra en el qual ell figura com a responsable federatiu.

Vint detinguts per estafar més de 120.000 euros amb el mètode del fill en dificultats

La Policia Nacional ha detingut a Torrent i Paterna a 20 persones de tres grups criminals que van defraudar més de 120.000 euros a unes 200 víctimes amb el mètode del fill en dificultats.

Cap de setmana amb vent moderat o fort i màximes en ascens en la Comunitat Valenciana

Vent de l'oest moderat o fort amb ratxes molt fortes a l'interior i màximes a l'alça el divendres i el dissabte. El diumenge hi haurà pocs canvis i mínimes més baixes.

El Consell assumix noves competències i completa el traspàs de carteres

El Govern valencià ha oficialitzat el repartiment d'àrees en un acte conjunt en el 9 d’Octubre. Vivenda i joventut guanyen pes i Economia prioritza el finançament autonòmic.

Camps suma la Presidència de la Generalitat al seu pols per liderar el PP valencià

Francisco Camps ha reiterat que vol tornar a liderar el PP valencià i ha afegit que aspira a tornar a la Presidència de la Generalitat. Ha exigit un congrés regional i ha presentat les bases d'un programa amb 21 punts per a 2027 davant unes 350 persones.