8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Una empresa asturiana dona a la Generalitat més d’un milió d’unitats de material sanitari per a residències

 

L’empresa asturiana Encunya i Fombona SA, dedicada a la fabricació de material mèdic-quirúrgic, ha donat 1.222.000 unitats de material sanitari a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per a distribuir entre els centres i residències de l’àmbit soci-sanitari, amb l’objectiu de lluitar contra la pandèmia provocada pel Covid-19.

 

Segons han informat fonts d’este departament, esta donació es produïx després que els responsables d’esta empresa asturiana, amb delegació a València, es reuniren amb la vicepresidenta, Mónica Oltra, per a transmetre-li el seu desig de col·laborar amb l’Administració valenciana en la millora de la vida de les persones, amb la donació de divers material de protecció.

 

El material, valorat en un milió d’euros, està dirigit als col·lectius més vulnerables, com són persones majors o amb diversitat funcional; xiquets, i adolescents tutelats per la Generalitat i dones víctimes de violència masclista, entre altres.

 

L’empresa fa més de 30 anys que té una delegació en el territori valencià

La donació inclou: 50.000 unitats d’espuma de mans, 5.000 pantalles de protecció facial, 10.000 ulleres de protecció segellades, 1.000 pulsioxímetres de dit, 1.000 termòmetres infrarojos, 100.000 test d’anticossos, 1.000.0000 de màscares mèdiques de 3 capes i 100.000 mascaretes  de protecció KN95.

 

Encunya i Fombona SA és una empresa líder en la distribució de material mèdic-quirúrgic amb més de 50 anys d’experiència, i que fa més de 30 anys compta amb una delegació en el territori valencià. La Conselleria d’Igualtat ha expressat el seu agraïment a l’empresa pel seu gest solidari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.