Una empresa asturiana dona a la Generalitat més d’un milió d’unitats de material sanitari per a residències

 

L’empresa asturiana Encunya i Fombona SA, dedicada a la fabricació de material mèdic-quirúrgic, ha donat 1.222.000 unitats de material sanitari a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per a distribuir entre els centres i residències de l’àmbit soci-sanitari, amb l’objectiu de lluitar contra la pandèmia provocada pel Covid-19.

 

Segons han informat fonts d’este departament, esta donació es produïx després que els responsables d’esta empresa asturiana, amb delegació a València, es reuniren amb la vicepresidenta, Mónica Oltra, per a transmetre-li el seu desig de col·laborar amb l’Administració valenciana en la millora de la vida de les persones, amb la donació de divers material de protecció.

 

El material, valorat en un milió d’euros, està dirigit als col·lectius més vulnerables, com són persones majors o amb diversitat funcional; xiquets, i adolescents tutelats per la Generalitat i dones víctimes de violència masclista, entre altres.

 

L’empresa fa més de 30 anys que té una delegació en el territori valencià

La donació inclou: 50.000 unitats d’espuma de mans, 5.000 pantalles de protecció facial, 10.000 ulleres de protecció segellades, 1.000 pulsioxímetres de dit, 1.000 termòmetres infrarojos, 100.000 test d’anticossos, 1.000.0000 de màscares mèdiques de 3 capes i 100.000 mascaretes  de protecció KN95.

 

Encunya i Fombona SA és una empresa líder en la distribució de material mèdic-quirúrgic amb més de 50 anys d’experiència, i que fa més de 30 anys compta amb una delegació en el territori valencià. La Conselleria d’Igualtat ha expressat el seu agraïment a l’empresa pel seu gest solidari.

Últimes notícies

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.