10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Una empresa asturiana dona a la Generalitat més d’un milió d’unitats de material sanitari per a residències

 

L’empresa asturiana Encunya i Fombona SA, dedicada a la fabricació de material mèdic-quirúrgic, ha donat 1.222.000 unitats de material sanitari a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per a distribuir entre els centres i residències de l’àmbit soci-sanitari, amb l’objectiu de lluitar contra la pandèmia provocada pel Covid-19.

 

Segons han informat fonts d’este departament, esta donació es produïx després que els responsables d’esta empresa asturiana, amb delegació a València, es reuniren amb la vicepresidenta, Mónica Oltra, per a transmetre-li el seu desig de col·laborar amb l’Administració valenciana en la millora de la vida de les persones, amb la donació de divers material de protecció.

 

El material, valorat en un milió d’euros, està dirigit als col·lectius més vulnerables, com són persones majors o amb diversitat funcional; xiquets, i adolescents tutelats per la Generalitat i dones víctimes de violència masclista, entre altres.

 

L’empresa fa més de 30 anys que té una delegació en el territori valencià

La donació inclou: 50.000 unitats d’espuma de mans, 5.000 pantalles de protecció facial, 10.000 ulleres de protecció segellades, 1.000 pulsioxímetres de dit, 1.000 termòmetres infrarojos, 100.000 test d’anticossos, 1.000.0000 de màscares mèdiques de 3 capes i 100.000 mascaretes  de protecció KN95.

 

Encunya i Fombona SA és una empresa líder en la distribució de material mèdic-quirúrgic amb més de 50 anys d’experiència, i que fa més de 30 anys compta amb una delegació en el territori valencià. La Conselleria d’Igualtat ha expressat el seu agraïment a l’empresa pel seu gest solidari.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.