Una empresa asturiana dona a la Generalitat més d’un milió d’unitats de material sanitari per a residències

 

L’empresa asturiana Encunya i Fombona SA, dedicada a la fabricació de material mèdic-quirúrgic, ha donat 1.222.000 unitats de material sanitari a la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana per a distribuir entre els centres i residències de l’àmbit soci-sanitari, amb l’objectiu de lluitar contra la pandèmia provocada pel Covid-19.

 

Segons han informat fonts d’este departament, esta donació es produïx després que els responsables d’esta empresa asturiana, amb delegació a València, es reuniren amb la vicepresidenta, Mónica Oltra, per a transmetre-li el seu desig de col·laborar amb l’Administració valenciana en la millora de la vida de les persones, amb la donació de divers material de protecció.

 

El material, valorat en un milió d’euros, està dirigit als col·lectius més vulnerables, com són persones majors o amb diversitat funcional; xiquets, i adolescents tutelats per la Generalitat i dones víctimes de violència masclista, entre altres.

 

L’empresa fa més de 30 anys que té una delegació en el territori valencià

La donació inclou: 50.000 unitats d’espuma de mans, 5.000 pantalles de protecció facial, 10.000 ulleres de protecció segellades, 1.000 pulsioxímetres de dit, 1.000 termòmetres infrarojos, 100.000 test d’anticossos, 1.000.0000 de màscares mèdiques de 3 capes i 100.000 mascaretes  de protecció KN95.

 

Encunya i Fombona SA és una empresa líder en la distribució de material mèdic-quirúrgic amb més de 50 anys d’experiència, i que fa més de 30 anys compta amb una delegació en el territori valencià. La Conselleria d’Igualtat ha expressat el seu agraïment a l’empresa pel seu gest solidari.

Últimes notícies

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.