Un error amb diverses dosis de Pfizer obligarà a tornar a vacunar a algunes persones a la Comunitat Valenciana

Una trentena de veïns de Biar (Alacant) rebran una tercera dosi de la vacuna a causa d’un error, ja que a 12 persones d’este grup només se’ls va administrar sèrum. Un fet al qual, no obstant això, ha restat importància la vicepresidenta portaveu de la Generalitat valenciana, Mónica Oltra: «De les milions de vacunes que posem, 12 errors em sembla anecdòtic i un índex d’error absolutament insignificant», va resoldre en la seua compareixença setmanal després del ple de govern.

Oltra, després de remarcar que desconeix si hi ha hagut més casos, ha destacat que l’important és que els errors s’hagen detectat i es vagen a esmenar perquè estos alacantins tinguen la pauta completa. Ha aventurat a més que este error «es pot deure al fet que la persona que carregava la xeringa podia estar esgotada», per la qual cosa ha descartat «demanar responsabilitats a una professional que està vacunant com si estigués una cadena de producció automobilística».

La també consellera d’Igualtat ha puntualitzat després que amb esta frase tractava de la gent empatitze amb l’extraordinària labor de les infermeres, ja que culpabilitzar-les dels errors seria una cosa «impròpia d’una societat avançada».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder