Un error amb diverses dosis de Pfizer obligarà a tornar a vacunar a algunes persones a la Comunitat Valenciana

Una trentena de veïns de Biar (Alacant) rebran una tercera dosi de la vacuna a causa d’un error, ja que a 12 persones d’este grup només se’ls va administrar sèrum. Un fet al qual, no obstant això, ha restat importància la vicepresidenta portaveu de la Generalitat valenciana, Mónica Oltra: «De les milions de vacunes que posem, 12 errors em sembla anecdòtic i un índex d’error absolutament insignificant», va resoldre en la seua compareixença setmanal després del ple de govern.

Oltra, després de remarcar que desconeix si hi ha hagut més casos, ha destacat que l’important és que els errors s’hagen detectat i es vagen a esmenar perquè estos alacantins tinguen la pauta completa. Ha aventurat a més que este error «es pot deure al fet que la persona que carregava la xeringa podia estar esgotada», per la qual cosa ha descartat «demanar responsabilitats a una professional que està vacunant com si estigués una cadena de producció automobilística».

La també consellera d’Igualtat ha puntualitzat després que amb esta frase tractava de la gent empatitze amb l’extraordinària labor de les infermeres, ja que culpabilitzar-les dels errors seria una cosa «impròpia d’una societat avançada».

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU