Un error amb diverses dosis de Pfizer obligarà a tornar a vacunar a algunes persones a la Comunitat Valenciana

Una trentena de veïns de Biar (Alacant) rebran una tercera dosi de la vacuna a causa d’un error, ja que a 12 persones d’este grup només se’ls va administrar sèrum. Un fet al qual, no obstant això, ha restat importància la vicepresidenta portaveu de la Generalitat valenciana, Mónica Oltra: «De les milions de vacunes que posem, 12 errors em sembla anecdòtic i un índex d’error absolutament insignificant», va resoldre en la seua compareixença setmanal després del ple de govern.

Oltra, després de remarcar que desconeix si hi ha hagut més casos, ha destacat que l’important és que els errors s’hagen detectat i es vagen a esmenar perquè estos alacantins tinguen la pauta completa. Ha aventurat a més que este error «es pot deure al fet que la persona que carregava la xeringa podia estar esgotada», per la qual cosa ha descartat «demanar responsabilitats a una professional que està vacunant com si estigués una cadena de producció automobilística».

La també consellera d’Igualtat ha puntualitzat després que amb esta frase tractava de la gent empatitze amb l’extraordinària labor de les infermeres, ja que culpabilitzar-les dels errors seria una cosa «impròpia d’una societat avançada».

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.