Un error amb diverses dosis de Pfizer obligarà a tornar a vacunar a algunes persones a la Comunitat Valenciana

Una trentena de veïns de Biar (Alacant) rebran una tercera dosi de la vacuna a causa d’un error, ja que a 12 persones d’este grup només se’ls va administrar sèrum. Un fet al qual, no obstant això, ha restat importància la vicepresidenta portaveu de la Generalitat valenciana, Mónica Oltra: «De les milions de vacunes que posem, 12 errors em sembla anecdòtic i un índex d’error absolutament insignificant», va resoldre en la seua compareixença setmanal després del ple de govern.

Oltra, després de remarcar que desconeix si hi ha hagut més casos, ha destacat que l’important és que els errors s’hagen detectat i es vagen a esmenar perquè estos alacantins tinguen la pauta completa. Ha aventurat a més que este error «es pot deure al fet que la persona que carregava la xeringa podia estar esgotada», per la qual cosa ha descartat «demanar responsabilitats a una professional que està vacunant com si estigués una cadena de producció automobilística».

La també consellera d’Igualtat ha puntualitzat després que amb esta frase tractava de la gent empatitze amb l’extraordinària labor de les infermeres, ja que culpabilitzar-les dels errors seria una cosa «impròpia d’una societat avançada».

Últimes notícies

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.