L’espanyol que ha estat més temps ingressat en l’UCI per coronavirus és valencià

 

Fernando és un pacient amb coronavirus de l’hospital la Salud de València, que ha estat 145 dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI), d’un total de 149 dies en l’hospital. Es tracta de l’espanyol que més temps ha estat ingressat en una UCI per Covid-19.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Fernando ha sigut traslladat a planta este mateix dijous. El responsable de l’UCI en este centre, José Manuel Segura, assegura que «el Covid-19 provocà que Fernando patira un fracàs multiorgànic amb una pneumònia bilateral i va necessitar ventilació mecànica, hemodiàlisi, traqueostomia i anestesia profunda».

 

José Manuel Segura afirma que el treball del personal sanitari i els tractaments han sigut molt importants per a la seua recuperació, però ha destacat que «la presència constant de la família en l’UCI, després de la negativització en tres ocasions de les PCR, el seu suport, la seua fe en que tot anava a eixir bé i una gran rehabilitació han sigut factors que han contribuït moltíssim en la millora de Fernando».

 

Per això, el responsable de l’UCI de la Salud assegura que «Fernando és l’exemple que ens indica que no hem de parar en el nostre empeny ni perdre l’esperança a pesar de les adversitats i vara pals que ens dona esta malaltia», després de cinc mesos lluitant contra el coronavirus.

Últimes notícies

Les empreses que treballen amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie sobre els Centres Tecnològics Fedit indica que per cada euro invertit es generen 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses col·laboradores són més rendibles i solvents.

Les empreses que col·laboren amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie quantifica que cada euro invertit en Centres Tecnològics Fedit genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i conclou que les empreses que col·laboren amb estos centres són més rendibles i solvents.

Les empreses que treballen amb centres tecnològics guanyen més i són més solvents

Un estudi de l’Ivie per a Fedit conclou que cada euro invertit en centres tecnològics genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses que col·laboren amb ells són més rendibles i solvents.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 42 morts atribuïbles a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, dins d’un total de 463 defuncions a Espanya, segons el sistema MoMo.

La segona onada de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona onada de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons el sistema MoMo. Són xifres preliminars que ja superen les del primer episodi de calor extrema de finals de juny.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les estimacions preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons dades preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les dades preliminars del sistema MoMo.