16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’espanyol que ha estat més temps ingressat en l’UCI per coronavirus és valencià

 

Fernando és un pacient amb coronavirus de l’hospital la Salud de València, que ha estat 145 dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI), d’un total de 149 dies en l’hospital. Es tracta de l’espanyol que més temps ha estat ingressat en una UCI per Covid-19.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Fernando ha sigut traslladat a planta este mateix dijous. El responsable de l’UCI en este centre, José Manuel Segura, assegura que «el Covid-19 provocà que Fernando patira un fracàs multiorgànic amb una pneumònia bilateral i va necessitar ventilació mecànica, hemodiàlisi, traqueostomia i anestesia profunda».

 

José Manuel Segura afirma que el treball del personal sanitari i els tractaments han sigut molt importants per a la seua recuperació, però ha destacat que «la presència constant de la família en l’UCI, després de la negativització en tres ocasions de les PCR, el seu suport, la seua fe en que tot anava a eixir bé i una gran rehabilitació han sigut factors que han contribuït moltíssim en la millora de Fernando».

 

Per això, el responsable de l’UCI de la Salud assegura que «Fernando és l’exemple que ens indica que no hem de parar en el nostre empeny ni perdre l’esperança a pesar de les adversitats i vara pals que ens dona esta malaltia», després de cinc mesos lluitant contra el coronavirus.

Últimes notícies

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.