L’espanyol que ha estat més temps ingressat en l’UCI per coronavirus és valencià

 

Fernando és un pacient amb coronavirus de l’hospital la Salud de València, que ha estat 145 dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI), d’un total de 149 dies en l’hospital. Es tracta de l’espanyol que més temps ha estat ingressat en una UCI per Covid-19.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Fernando ha sigut traslladat a planta este mateix dijous. El responsable de l’UCI en este centre, José Manuel Segura, assegura que «el Covid-19 provocà que Fernando patira un fracàs multiorgànic amb una pneumònia bilateral i va necessitar ventilació mecànica, hemodiàlisi, traqueostomia i anestesia profunda».

 

José Manuel Segura afirma que el treball del personal sanitari i els tractaments han sigut molt importants per a la seua recuperació, però ha destacat que «la presència constant de la família en l’UCI, després de la negativització en tres ocasions de les PCR, el seu suport, la seua fe en que tot anava a eixir bé i una gran rehabilitació han sigut factors que han contribuït moltíssim en la millora de Fernando».

 

Per això, el responsable de l’UCI de la Salud assegura que «Fernando és l’exemple que ens indica que no hem de parar en el nostre empeny ni perdre l’esperança a pesar de les adversitats i vara pals que ens dona esta malaltia», després de cinc mesos lluitant contra el coronavirus.

Últimes notícies

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.