Puig avança que hi haurà mesures contundents i immediates per la festa il·legal del Galileu Galilei

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 19/12/2020 a les 14.45 hores. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Conselleria de Justícia investiga la festa il·legal celebrada durant la matinada d’este dissabte en el Col·legi Major Galileu Galilei i ha advertit que «en les pròximes hores es prendran mesures contundents i immediates». Puig ha insistit que és «molt greu la […]

 

Actualització 19/12/2020 a les 14.45 hores. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Conselleria de Justícia investiga la festa il·legal celebrada durant la matinada d’este dissabte en el Col·legi Major Galileu Galilei i ha advertit que «en les pròximes hores es prendran mesures contundents i immediates». Puig ha insistit que és «molt greu la irresponsabilitat dels responsables d’eixe centre».

 

A demés, Ximo Puig ha assenyalat que «el que ha passat esta nit és d’una enorme irresponsabilitat i tindrà el correlat i la transcendència en la decisió que s’ha a prendre. En estos moments s’està recollint tota la informació i hi haurà una resposta contundent», ha insistit.

 

Al mateix temps, el president ha subratllat que «la irresponsabilitat d’uns quants no pot tacar la responsabilitat de la gran majoria de la societat valenciana i dels jóvens».

 

Desallotgen una nova festa il·legal amb més de 200 persones en el col·legi major Galileu Galilei

La Policia Nacional i la Policia Local de València han hagut de desallotjar esta matinada de dissabte una festa il·legal en el col·legi major Galileu Galilei de la ciutat de València, a on participaven unes 200 persones que no portaven mascareta i tampoc respectaven les mesures de seguretat contra el coronavirus.

 

La intervenció s’ha produït quan passaven uns minuts de la mitjanit després de rebre les forces de seguretat uns quants avisos, ja que s’estaven incomplint les normes sanitàries contra la propagació del Covid-19. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Cal recordar que el mes d’octubre passat jóvens del mateix col·legi van organitzar un altre esdeveniment d’estes mateixes característiques que va derivar en un brot de Covid-19 amb prop de 160 positius i que va portar a la Universitat Politècnica a suspendre les classes presencials, a demés que els alumnes i responsables del centre van ser multats amb sancions d’entre 600 i 30.000 euros.

 

La festa celebrada esta nit de divendres es va fer en zones interiors del col·legi. Segons fonts policials, els estudiants estaven reunits en grups reduïts i van tornar cap a les seues habitacions en arribar les autoritats a les instal·lacions de la residència d’estudiants.

 

 

 

 

Últimes notícies

Els pobles afectats per la dana Adam rebran més de tres milions

La Diputació de València ha anunciat més de tres milions d’euros per als municipis afectats per la dana Adam, a més dels 750.000 euros ja aprovats. Els bombers han fet 250 rescats terrestres i 40 aeris.

Gonorrea i clamídia augmenten a la Comunitat Valenciana

La gonorrea i la clamídia han augmentat lleugerament en 2025 a la Comunitat Valenciana. La sífilis i el limfogranuloma veneri han baixat, segons l’Institut de Salut Carlos III.

Safor i Marina Baixa necessiten ajuda, neteja i reparacions després d’Adam

Els municipis de la Safor i la Marina Baixa prioritzen l’atenció humanitària, el buidatge d’aigua i la reparació de danys. La Generalitat ha activat ajudes i coordinació per a recuperar les zones afectades.

Set tortugues nascudes a Benidorm tornen a la mar després de 14 mesos

Set tortugues bobes nascudes a Benidorm han tornat a la mar després de 14 mesos de criança a l’Oceanogràfic. El programa ha buscat reforçar les seues opcions de supervivència.

València debatrà un pressupost rècord de 1.580 milions

El ple de València debatrà el 30 d’octubre uns comptes de 1.580,35 milions d’euros per a 2027, un 11,7 % més que en 2026. La vivenda pública, les inversions urbanes i la recuperació de les pedanies figuren entre les prioritats.

Gandia impulsa una obra de un millón para reduir inundacions a Beniopa

Gandia ha presentat al MITECO un projecte d’aproximadament un milió d’euros per a reduir el risc d’inundacions al barranc de Beniopa. La proposta busca finançament europeu FEDER.

El CCE coordina el control dels cabals en rius i barrancs, segons els bombers

Un informe incorporat a la causa judicial de la dana de 2024 atribueix al Centre de Coordinació d’Emergències la coordinació del control de cabals. La província de València té 48 punts de mesurament.

Julio González, més enllà de l’escultura, al Thyssen de Màlaga

El Museo Carmen Thyssen de Málaga commemora el 150 aniversari de Julio González amb una mostra de pintura i dibuix. L’exposició es podrà visitar fins al 17 de gener de 2027.