10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Puig avança que hi haurà mesures contundents i immediates per la festa il·legal del Galileu Galilei

 

Actualització 19/12/2020 a les 14.45 hores. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Conselleria de Justícia investiga la festa il·legal celebrada durant la matinada d’este dissabte en el Col·legi Major Galileu Galilei i ha advertit que «en les pròximes hores es prendran mesures contundents i immediates». Puig ha insistit que és «molt greu la irresponsabilitat dels responsables d’eixe centre».

 

A demés, Ximo Puig ha assenyalat que «el que ha passat esta nit és d’una enorme irresponsabilitat i tindrà el correlat i la transcendència en la decisió que s’ha a prendre. En estos moments s’està recollint tota la informació i hi haurà una resposta contundent”, ha insistit.

 

Al mateix temps, el president ha subratllat que «la irresponsabilitat d’uns quants no pot tacar la responsabilitat de la gran majoria de la societat valenciana i dels jóvens».

 

Desallotgen una nova festa il·legal amb més de 200 persones en el col·legi major Galileu Galilei

La Policia Nacional i la Policia Local de València han hagut de desallotjar esta matinada de dissabte una festa il·legal en el col·legi major Galileu Galilei de la ciutat de València, a on participaven unes 200 persones que no portaven mascareta i tampoc respectaven les mesures de seguretat contra el coronavirus.

 

La intervenció s’ha produït quan passaven uns minuts de la mitjanit després de rebre les forces de seguretat uns quants avisos, ja que s’estaven incomplint les normes sanitàries contra la propagació del Covid-19. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Cal recordar que el mes d’octubre passat jóvens del mateix col·legi van organitzar un altre esdeveniment d’estes mateixes característiques que va derivar en un brot de Covid-19 amb prop de 160 positius i que va portar a la Universitat Politècnica a suspendre les classes presencials, a demés que els alumnes i responsables del centre van ser multats amb sancions d’entre 600 i 30.000 euros.

 

La festa celebrada esta nit de divendres es va fer en zones interiors del col·legi. Segons fonts policials, els estudiants estaven reunits en grups reduïts i van tornar cap a les seues habitacions en arribar les autoritats a les instal·lacions de la residència d’estudiants.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.