Puig avança que hi haurà mesures contundents i immediates per la festa il·legal del Galileu Galilei

 

Actualització 19/12/2020 a les 14.45 hores. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Conselleria de Justícia investiga la festa il·legal celebrada durant la matinada d’este dissabte en el Col·legi Major Galileu Galilei i ha advertit que «en les pròximes hores es prendran mesures contundents i immediates». Puig ha insistit que és «molt greu la irresponsabilitat dels responsables d’eixe centre».

 

A demés, Ximo Puig ha assenyalat que «el que ha passat esta nit és d’una enorme irresponsabilitat i tindrà el correlat i la transcendència en la decisió que s’ha a prendre. En estos moments s’està recollint tota la informació i hi haurà una resposta contundent», ha insistit.

 

Al mateix temps, el president ha subratllat que «la irresponsabilitat d’uns quants no pot tacar la responsabilitat de la gran majoria de la societat valenciana i dels jóvens».

 

Desallotgen una nova festa il·legal amb més de 200 persones en el col·legi major Galileu Galilei

La Policia Nacional i la Policia Local de València han hagut de desallotjar esta matinada de dissabte una festa il·legal en el col·legi major Galileu Galilei de la ciutat de València, a on participaven unes 200 persones que no portaven mascareta i tampoc respectaven les mesures de seguretat contra el coronavirus.

 

La intervenció s’ha produït quan passaven uns minuts de la mitjanit després de rebre les forces de seguretat uns quants avisos, ja que s’estaven incomplint les normes sanitàries contra la propagació del Covid-19. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Cal recordar que el mes d’octubre passat jóvens del mateix col·legi van organitzar un altre esdeveniment d’estes mateixes característiques que va derivar en un brot de Covid-19 amb prop de 160 positius i que va portar a la Universitat Politècnica a suspendre les classes presencials, a demés que els alumnes i responsables del centre van ser multats amb sancions d’entre 600 i 30.000 euros.

 

La festa celebrada esta nit de divendres es va fer en zones interiors del col·legi. Segons fonts policials, els estudiants estaven reunits en grups reduïts i van tornar cap a les seues habitacions en arribar les autoritats a les instal·lacions de la residència d’estudiants.

 

 

 

 

Últimes notícies

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.