Desmantellen cinc festes il·legals en la Nit de Reis en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha imposat esta nit de Reis 21 denúncies per desobediència de l’estat d’alarma per a fer front al coronavirus en l’ampli operatiu organitzat, incomplint les mesures d’usar mascaretes i el toc de queda.

 

Segons ha confirmat el consistori, les autoritats d’Alacant han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre cinc festes clandestines en cases, que s’han saldat amb denúncies als amos de les cases en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns. Les festes han sigut interceptades en la plaça Florida Portazgo, i els carrers Recadero de los Ríos,  Pedro Ferrándiz i Francisco Escolano.

 

D’altra banda, els agents van establir controls preventius de trànsit per tota la ciutat d’Alacant, i durant l’operatiu es va intervindre amb persones que no van justificar els seus desplaçaments, i es van imposar huit actes per no portar l’obligada mascareta, i onze per incompliment del toc de queda.

 

Pillats conduint borratxos

A demés, la Policia va organitzar durant tota la jornada de Reis Mags un dispositiu per a garantir la seguretat, i que es compliren les mesures sanitàries, vigilant les carpes a on estaven els Reis, i amb agents en el centre i les platges, així com establint controls per a prevenir festes, botellons  i evitar aglomeracions que pogueren ocasionar possibles contagis de coronavirus.​

 

En el control organitzat esta nit de Reis Mags en l’avinguda de Dénia, també es van intervindre a cinc conductors que van ser denunciats per estar conduint baix les influències de l’alcohol, amb diligències judicials i administratives. Així com a dos conductors interceptats que han donat positiu en les proves d’alcoholèmia en l’avinguda de México i en Princesa Mercedes.

Ateses dos persones pels sanitaris

En matèria d’auxili la Policia Local va atendre dos persones, una persona que havia patit una caiguda al carrer Álvarez Antón en la via pública i va ser atesa pels servicis sanitaris, així com amb una anciana en el seu domicili situat en Fiscal Miguel Gutiérrez.

 

Finalment en l’operatiu d’anit els agents respecte a les intervencions de seguretat ciutadana, van conseguir recuperar un vehicle robat. Les autoritats van localitzar el cotxe al carrer Hondón de las Nieves.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.