Desmantellen cinc festes il·legals en la Nit de Reis en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha imposat esta nit de Reis 21 denúncies per desobediència de l’estat d’alarma per a fer front al coronavirus en l’ampli operatiu organitzat, incomplint les mesures d’usar mascaretes i el toc de queda.

 

Segons ha confirmat el consistori, les autoritats d’Alacant han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre cinc festes clandestines en cases, que s’han saldat amb denúncies als amos de les cases en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns. Les festes han sigut interceptades en la plaça Florida Portazgo, i els carrers Recadero de los Ríos,  Pedro Ferrándiz i Francisco Escolano.

 

D’altra banda, els agents van establir controls preventius de trànsit per tota la ciutat d’Alacant, i durant l’operatiu es va intervindre amb persones que no van justificar els seus desplaçaments, i es van imposar huit actes per no portar l’obligada mascareta, i onze per incompliment del toc de queda.

 

Pillats conduint borratxos

A demés, la Policia va organitzar durant tota la jornada de Reis Mags un dispositiu per a garantir la seguretat, i que es compliren les mesures sanitàries, vigilant les carpes a on estaven els Reis, i amb agents en el centre i les platges, així com establint controls per a prevenir festes, botellons  i evitar aglomeracions que pogueren ocasionar possibles contagis de coronavirus.​

 

En el control organitzat esta nit de Reis Mags en l’avinguda de Dénia, també es van intervindre a cinc conductors que van ser denunciats per estar conduint baix les influències de l’alcohol, amb diligències judicials i administratives. Així com a dos conductors interceptats que han donat positiu en les proves d’alcoholèmia en l’avinguda de México i en Princesa Mercedes.

Ateses dos persones pels sanitaris

En matèria d’auxili la Policia Local va atendre dos persones, una persona que havia patit una caiguda al carrer Álvarez Antón en la via pública i va ser atesa pels servicis sanitaris, així com amb una anciana en el seu domicili situat en Fiscal Miguel Gutiérrez.

 

Finalment en l’operatiu d’anit els agents respecte a les intervencions de seguretat ciutadana, van conseguir recuperar un vehicle robat. Les autoritats van localitzar el cotxe al carrer Hondón de las Nieves.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.