Desmantellen cinc festes il·legals en la Nit de Reis en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha imposat esta nit de Reis 21 denúncies per desobediència de l’estat d’alarma per a fer front al coronavirus en l’ampli operatiu organitzat, incomplint les mesures d’usar mascaretes i el toc de queda.

 

Segons ha confirmat el consistori, les autoritats d’Alacant han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre cinc festes clandestines en cases, que s’han saldat amb denúncies als amos de les cases en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns. Les festes han sigut interceptades en la plaça Florida Portazgo, i els carrers Recadero de los Ríos,  Pedro Ferrándiz i Francisco Escolano.

 

D’altra banda, els agents van establir controls preventius de trànsit per tota la ciutat d’Alacant, i durant l’operatiu es va intervindre amb persones que no van justificar els seus desplaçaments, i es van imposar huit actes per no portar l’obligada mascareta, i onze per incompliment del toc de queda.

 

Pillats conduint borratxos

A demés, la Policia va organitzar durant tota la jornada de Reis Mags un dispositiu per a garantir la seguretat, i que es compliren les mesures sanitàries, vigilant les carpes a on estaven els Reis, i amb agents en el centre i les platges, així com establint controls per a prevenir festes, botellons  i evitar aglomeracions que pogueren ocasionar possibles contagis de coronavirus.​

 

En el control organitzat esta nit de Reis Mags en l’avinguda de Dénia, també es van intervindre a cinc conductors que van ser denunciats per estar conduint baix les influències de l’alcohol, amb diligències judicials i administratives. Així com a dos conductors interceptats que han donat positiu en les proves d’alcoholèmia en l’avinguda de México i en Princesa Mercedes.

Ateses dos persones pels sanitaris

En matèria d’auxili la Policia Local va atendre dos persones, una persona que havia patit una caiguda al carrer Álvarez Antón en la via pública i va ser atesa pels servicis sanitaris, així com amb una anciana en el seu domicili situat en Fiscal Miguel Gutiérrez.

 

Finalment en l’operatiu d’anit els agents respecte a les intervencions de seguretat ciutadana, van conseguir recuperar un vehicle robat. Les autoritats van localitzar el cotxe al carrer Hondón de las Nieves.

Últimes notícies

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.