18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Desmantellen cinc festes il·legals en la Nit de Reis en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha imposat esta nit de Reis 21 denúncies per desobediència de l’estat d’alarma per a fer front al coronavirus en l’ampli operatiu organitzat, incomplint les mesures d’usar mascaretes i el toc de queda.

 

Segons ha confirmat el consistori, les autoritats d’Alacant han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre cinc festes clandestines en cases, que s’han saldat amb denúncies als amos de les cases en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns. Les festes han sigut interceptades en la plaça Florida Portazgo, i els carrers Recadero de los Ríos,  Pedro Ferrándiz i Francisco Escolano.

 

D’altra banda, els agents van establir controls preventius de trànsit per tota la ciutat d’Alacant, i durant l’operatiu es va intervindre amb persones que no van justificar els seus desplaçaments, i es van imposar huit actes per no portar l’obligada mascareta, i onze per incompliment del toc de queda.

 

Pillats conduint borratxos

A demés, la Policia va organitzar durant tota la jornada de Reis Mags un dispositiu per a garantir la seguretat, i que es compliren les mesures sanitàries, vigilant les carpes a on estaven els Reis, i amb agents en el centre i les platges, així com establint controls per a prevenir festes, botellons  i evitar aglomeracions que pogueren ocasionar possibles contagis de coronavirus.​

 

En el control organitzat esta nit de Reis Mags en l’avinguda de Dénia, també es van intervindre a cinc conductors que van ser denunciats per estar conduint baix les influències de l’alcohol, amb diligències judicials i administratives. Així com a dos conductors interceptats que han donat positiu en les proves d’alcoholèmia en l’avinguda de México i en Princesa Mercedes.

Ateses dos persones pels sanitaris

En matèria d’auxili la Policia Local va atendre dos persones, una persona que havia patit una caiguda al carrer Álvarez Antón en la via pública i va ser atesa pels servicis sanitaris, així com amb una anciana en el seu domicili situat en Fiscal Miguel Gutiérrez.

 

Finalment en l’operatiu d’anit els agents respecte a les intervencions de seguretat ciutadana, van conseguir recuperar un vehicle robat. Les autoritats van localitzar el cotxe al carrer Hondón de las Nieves.

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.