La Generalitat Valenciana destinarà en dos anys uns 240 milions d’euros per a material sanitari

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat este divendres que per a garantir contractes estables relacionats amb el material sanitari, el Govern valencià destinarà uns 240 milions d’euros durant dos anys per a subministrar 200 productes sanitaris diferents.

 

En eixe contracte participaran fins a 90 empreses diferents, el 30% d’elles valencianes, segons ha explicat en una entrevista en la Ser en referir-se al material sanitari que s’ha trobat a faltar a l’inici de la pandèmia. En ella, confessa que no pot estar satisfet amb la gestió de la crisi sanitària que ha fet el seu govern perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar», segons un comunicat de la cadena, encara que valora que tot i els problemes el sistema públic de salut valencià ha funcionat.

 

Sobre si el subministrament de material sanitari va ser el «taló d’Aquil·les» del sistema en l’inici de la pandèmia, Puig assegura que el problema va ser mundial i que van poder reaccionar ràpidament, encara que també admet que al principi no tenien.

 

En l’entrevista, Puig va dir que ha plorat diferents voltes durant la pandèmia i que el pitjor moment va ser en l’inici, quan van vore que els hospitals es podien haver quedat sense llits lliures.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.