La Generalitat Valenciana destinarà en dos anys uns 240 milions d’euros per a material sanitari

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat este divendres que per a garantir contractes estables relacionats amb el material sanitari, el Govern valencià destinarà uns 240 milions d’euros durant dos anys per a subministrar 200 productes sanitaris diferents.

 

En eixe contracte participaran fins a 90 empreses diferents, el 30% d’elles valencianes, segons ha explicat en una entrevista en la Ser en referir-se al material sanitari que s’ha trobat a faltar a l’inici de la pandèmia. En ella, confessa que no pot estar satisfet amb la gestió de la crisi sanitària que ha fet el seu govern perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar», segons un comunicat de la cadena, encara que valora que tot i els problemes el sistema públic de salut valencià ha funcionat.

 

Sobre si el subministrament de material sanitari va ser el «taló d’Aquil·les» del sistema en l’inici de la pandèmia, Puig assegura que el problema va ser mundial i que van poder reaccionar ràpidament, encara que també admet que al principi no tenien.

 

En l’entrevista, Puig va dir que ha plorat diferents voltes durant la pandèmia i que el pitjor moment va ser en l’inici, quan van vore que els hospitals es podien haver quedat sense llits lliures.

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.