El Govern repartirà 2.600.000 mascaretes per a col·lectius vulnerables en el territori valencià

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.

 

En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat un operatiu perquè este material sanitari arribe a tots els municipis valencians, en una distribució en la que també participaran diferents ONGs.

 

En concret, en el territori valencià s’entregaran 2.608.000 en un repartiment que va començar a la fi de la setmana passada, en el marc d’un operatiu que ha portat al Govern d’Espanya a distribuir 55.570.000 mascaretes durant la pandèmia a través de diferents punts de distribució.

 

Repartiment per províncies

En la província d’Alacant es distribuiran 1.040.613 mascaretes; en Castelló, 201.327; i en València un total d’1.365.222 unitats, que suposen, segons Delegació del Govern, un total de 7.500.000 mascaretes donades pel Govern al territori valencià des que començara la pandèmia.

 

Del total de mascaretes que rebran en el conjunt nacional, unes 7.200.000 van destinades a Creu Roja, dos milions a la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa (EAPN), mentres que el Comité espanyol de representants de persones amb discapacitat (CERMI) rebrà 498.000 i Càritas 138.000 unitats.

 

En el cas dels municipis majors de 20.000 habitants, la Delegació del Govern i les tres subdelegacions del territori valencià han contactat amb els ajuntaments per a procedir al lliurament de les mascaretes, mentres que, en el cas dels municipis menors de 20.000 habitants, la distribució es farà en col·laboració amb les diputacions provincials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.