L’Hospital Clínic de València reprén l’activitat dels paritoris, usats en la tercera ona per a pacients covid

 

L’Hospital Clínic Universitari de València ha représ este dijous l’activitat habitual dels paritoris després d’haver sigut usats com a àrea de cures crítiques durant els moments de major pressió assistencial a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Prèviament a l’obertura, s’ha dut a terme un protocol de condicionament per a tornar a funcionar amb totes les mesures de seguretat, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat en un comunicat. Esta reconversió de paritoris i àrea quirúrgica va permetre que un total de 33 pacients covid crítics foren atesos «amb total garantia», ha remarcat l’administració.

 

A demés, des de l’hospital precisen que els parts normals es van derivar a centres privats mentres que l’hospital va continuar atenent les cesàries urgents i emergents i aquells que preveien complicació, per a això es van destinar dos quiròfans. La Direcció del centre ha agraït a tots els professionals el seu esforç i la seua capacitat d’adaptació a la situació d’excepcionalitat que es va viure.

Últimes notícies

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.