L’Hospital Clínic de València reprén l’activitat dels paritoris, usats en la tercera ona per a pacients covid

 

L’Hospital Clínic Universitari de València ha représ este dijous l’activitat habitual dels paritoris després d’haver sigut usats com a àrea de cures crítiques durant els moments de major pressió assistencial a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Prèviament a l’obertura, s’ha dut a terme un protocol de condicionament per a tornar a funcionar amb totes les mesures de seguretat, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat en un comunicat. Esta reconversió de paritoris i àrea quirúrgica va permetre que un total de 33 pacients covid crítics foren atesos «amb total garantia», ha remarcat l’administració.

 

A demés, des de l’hospital precisen que els parts normals es van derivar a centres privats mentres que l’hospital va continuar atenent les cesàries urgents i emergents i aquells que preveien complicació, per a això es van destinar dos quiròfans. La Direcció del centre ha agraït a tots els professionals el seu esforç i la seua capacitat d’adaptació a la situació d’excepcionalitat que es va viure.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.