L’Hospital Clínic de València reprén l’activitat dels paritoris, usats en la tercera ona per a pacients covid

 

L’Hospital Clínic Universitari de València ha représ este dijous l’activitat habitual dels paritoris després d’haver sigut usats com a àrea de cures crítiques durant els moments de major pressió assistencial a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Prèviament a l’obertura, s’ha dut a terme un protocol de condicionament per a tornar a funcionar amb totes les mesures de seguretat, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat en un comunicat. Esta reconversió de paritoris i àrea quirúrgica va permetre que un total de 33 pacients covid crítics foren atesos «amb total garantia», ha remarcat l’administració.

 

A demés, des de l’hospital precisen que els parts normals es van derivar a centres privats mentres que l’hospital va continuar atenent les cesàries urgents i emergents i aquells que preveien complicació, per a això es van destinar dos quiròfans. La Direcció del centre ha agraït a tots els professionals el seu esforç i la seua capacitat d’adaptació a la situació d’excepcionalitat que es va viure.

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.