13.9 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

L’hostaleria demana més ajudes a fons perdut en un sector que «es dessagna»

 

El president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro, ha reclamat este dimarts ajudes a fons perdut, «com en altres països de la Unió Europea», per a un sector que, segons el president de la Federació d’Hostaleria de València, Manuel Espinar, «es dessagna».

 

En una roda de premsa conjunta en la que també ha participat el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat (Fotur), Víctor Pérez, els hostalers han lamentat que els locals «no arriben al llindar de rendibilitat» i han ressaltat que la nit de final d’any «es farà ‘tardevieja’ en comptes de Nit de cap d’any» a causa de les restriccions de mobilitat.

 

Navarro ha ressaltat que la mitjana d’ajudes directes per part dels països membres de la Unió Europea és d’un 7% del PIB, amb xifres en països com Alemanya de l’11%, mentres que en Espanya, segons ha afirmat Navarro, estes ajudes són del 3%.

 

Espinar ha destacat que des dels hostalers han impulsat la ‘tardevieja’ en comptes de la Nit de cap d’any, a causa de les restriccions, i ha assegurat que tot i reobrir un 95% dels locals, els locals reinicien la seua activitat per a donar «un impuls moral», ja que no s’arriba al llindar de rendibilitat.

Últimes notícies

Taylor seca a Hunt en el tercer quart i el València Basket guanya el dol d’invictes (102-90)

La defensa de Taylor sobre Hunt en el tercer quart va frenar al Joventut i va obrir un avantatge definitiu. Montero va rematar amb penetracions en la seua estrena en el Roig Arena.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous enfront de la protesta per la DANA i la gestió de Mazón

La plantilla d'À Punt ha difós un escrit en el qual reprova que es programara una correguda de bous durant la manifestació per la DANA. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.

El torneig ‘Tornem!’ culmina el retorn del futbol a la zona zero de la dana un any després

L'estadi Vicente Moreno de Massanassa va acollir el torneig de futbol 8 'Tornem!' per a commemorar un any de la riuada que va colpejar comarques valencianes. La cita va reunir seleccions sub12 i alevins de clubs de la Comunitat, malgrat la pluja, com a símbol del retorn a la normalitat.

Voluntaris i veïns reten homenatge a les víctimes de la DANA amb una cadena humana a Paiporta

Voluntaris i veïns han format una cadena humana amb veles a banda i banda del barranc de Poio a Paiporta per a recordar a les víctimes de la DANA. L'acte ha inclòs un minut de silenci, lectura de manifest i música en directe.

Taylor va assecar a Hunt en el tercer quart i el València Basket va guanyar al Joventut (102-90)

El València Basket es va imposar 102-90 al Joventut en el dol d'invictes gràcies a un tercer quart clau en el qual Taylor va apagar a Hunt i Montero va obrir la bretxa.

Mazón va acompanyar a Maribel Vilaplana a un aparcament a les 18.45 el dia de la DANA

El president va eixir del restaurant El Ventorro al costat de la periodista i la va acompanyar fins a un aparcament pròxim; després es va dirigir només al Palau. El detall, no conegut fins ara, encaixa la cronologia d'eixa vesprada i arriba abans de la declaració de Vilaplana citada per al 3 de novembre.

Vila-real i la selecció femenina valenciana regnen en el Torneig Tornem

El Vila-real aleví va guanyar la final en els penals (5-3) després d'un dol molt igualat; la selecció femenina valenciana sub-12 va véncer 6-1 a l'Elx. Més de 700 persones van seguir el torneig a Massanassa.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous en lloc de la manifestació per la DANA

Treballadors d'À Punt han denunciat l'emissió d'una correguda de bous coincidint amb la manifestació per la DANA a València. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.