Igualtat facilitarà les visites als residents però restringirà les eixides

 

La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives facilitarà les visites de familiars a les persones residents durant les festes nadalenques, amb totes les mesures de protecció, mentre que restringirà les eixides dels usuaris dels centres.

 

Ho ha assegurat este dijous, en declaracions als periodistes, la vicepresidenta del Consell i consellera d’esta àrea, Mónica Oltra, qui ha afirmat que estan elaborant una normativa per a eixos dies i treballen per a adaptar la resolució d’agost als nivells d’alerta marcats pel Govern en octubre.

 

La intenció de la Conselleria és «evitar les eixides de la residència», alguna cosa que, segons ha destacat Oltra, «només es podrien donar en nova normalitat i en situació d’alerta 1», uns requisits que no complix «pràcticament cap municipi» valencià.

 

No obstant això, s’afavoriran les eixides vacacionals perquè la «tornada de la persona usuària ha de ser amb PCR i aïllament», i es facilitaran les visites dels familiars a les persones residents «amb tota la protecció, seguretat, distància, higiene i totes les mesures de barrera».

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.