Igualtat facilitarà les visites als residents però restringirà les eixides

 

La Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives facilitarà les visites de familiars a les persones residents durant les festes nadalenques, amb totes les mesures de protecció, mentre que restringirà les eixides dels usuaris dels centres.

 

Ho ha assegurat este dijous, en declaracions als periodistes, la vicepresidenta del Consell i consellera d’esta àrea, Mónica Oltra, qui ha afirmat que estan elaborant una normativa per a eixos dies i treballen per a adaptar la resolució d’agost als nivells d’alerta marcats pel Govern en octubre.

 

La intenció de la Conselleria és «evitar les eixides de la residència», alguna cosa que, segons ha destacat Oltra, «només es podrien donar en nova normalitat i en situació d’alerta 1», uns requisits que no complix «pràcticament cap municipi» valencià.

 

No obstant això, s’afavoriran les eixides vacacionals perquè la «tornada de la persona usuària ha de ser amb PCR i aïllament», i es facilitaran les visites dels familiars a les persones residents «amb tota la protecció, seguretat, distància, higiene i totes les mesures de barrera».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.