Anuncios

La immunització sense cita s’intensifica durant les pròximes setmanes amb punts mòbils en diverses ciutats

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública intensificarà durant les pròximes setmanes la vacunació sense cita enfront de la Covid-19 mitjançant punts mòbils d’immunització en espais de gran afluència de públic, amb la finalitat d’acostar la vacuna contra el coronavirus a la ciutadania.

D’esta manera, les persones que, per qualsevol motiu, encara no s’han vacunat contra el coronavirus o estan pendents de rebre alguna dosi poden acostar-se a estos punts mòbils de vacunació.

Anuncios

Divendres que ve s’instal·laran dispositius de vacunació en ocasió del Black Friday en diverses ciutats i també en la Marató de València

En concret, està previst per a divendres que ve 26 de novembre la instal·lació de dos punts mòbils amb motiu del Black Friday, un enfront de la plaça de toros de València (de 16 a 21horas), i un altre al costat del centre d’Ikea d’Alfafar (de 15 a 21 hores).

Així mateix, a Alacant s’obriran punts de vacunació en el centre comercial Plaza Mar, divendres que ve (de 15 a 20 hores) i el dissabte (de 10 a 20 hores), i en el centre comercial L’Aljub d’Elx el dia 3 de desembre (de 17 a 21 hores).

D’altra banda, a Castelló romandrà actiu el punt de vacunació instal·lat en el centre comercial La Salera el dia 26 de novembre (de 16 a 21 hores), i els dies 3,10 i 17 de desembre.

A més, la Marató València col·laborarà amb la Conselleria de Sanitat per a sumar un nou punt mòbil de vacunació, que se situarà en la fira del corredor en la Ciutat de les Arts i les Ciències perquè el personal mèdic de la Generalitat Valenciana puga vacunar a corredors, familiars, acompanyants o qualsevol persona que s’acoste el divendres 3 (de 10h a 14h i 16h a 20h) i dissabte 4 (de 10h a 14h).

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “des de la Conselleria de Sanitat continuarem insistint en la importància de la vacuna per a fer front al coronavirus. No ens cansarem de repetir que és necessari vacunar-se, i continuarem oferint totes les possibilitats que estiguen al nostre abast per a acostar la vacuna a la ciutadania”.

Ja s’han administrat més de 2.000 dosis de la vacuna Covid-19 en els punts mòbils, més d’un miler a Castelló

Fins avui, ja s’han administrat més de 2.000 dosis de vacunes en estes unitats mòbils de vacunació Covid-19, de les quals més de la meitat s’han administrat a la província de Castelló.

En concret, s’han instal·lat dispositius de vacunació en els estadis de futbol com Mestalla, Ciutat de València – Llevant UD, l’estadi Manuel Martínez Valero d’Elx o l’estadi la Ceràmica a Vila-real.

A més, els professionals sanitaris s’han desplaçat per a vacunar en festivals com el Festival dels Arts, i a Benidorm s’han instal·lat punts de vacunació en el Museu L’Hort de Colón, amb motiu dels actes centrals de les Festes Majors Patronals, i en el Servei d’Atenció al Turista Estranger de Benidorm.

D’altra banda, s’han instal·lat punts de vacunació mòbils en centres comercials, així com en campus universitaris per a acostar la vacuna a la població més jove.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.
Anuncios