La immunització sense cita s’intensifica durant les pròximes setmanes amb punts mòbils en diverses ciutats

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública intensificarà durant les pròximes setmanes la vacunació sense cita enfront de la Covid-19 mitjançant punts mòbils d’immunització en espais de gran afluència de públic, amb la finalitat d’acostar la vacuna contra el coronavirus a la ciutadania.

D’esta manera, les persones que, per qualsevol motiu, encara no s’han vacunat contra el coronavirus o estan pendents de rebre alguna dosi poden acostar-se a estos punts mòbils de vacunació.

Divendres que ve s’instal·laran dispositius de vacunació en ocasió del Black Friday en diverses ciutats i també en la Marató de València

En concret, està previst per a divendres que ve 26 de novembre la instal·lació de dos punts mòbils amb motiu del Black Friday, un enfront de la plaça de toros de València (de 16 a 21horas), i un altre al costat del centre d’Ikea d’Alfafar (de 15 a 21 hores).

Així mateix, a Alacant s’obriran punts de vacunació en el centre comercial Plaza Mar, divendres que ve (de 15 a 20 hores) i el dissabte (de 10 a 20 hores), i en el centre comercial L’Aljub d’Elx el dia 3 de desembre (de 17 a 21 hores).

D’altra banda, a Castelló romandrà actiu el punt de vacunació instal·lat en el centre comercial La Salera el dia 26 de novembre (de 16 a 21 hores), i els dies 3,10 i 17 de desembre.

A més, la Marató València col·laborarà amb la Conselleria de Sanitat per a sumar un nou punt mòbil de vacunació, que se situarà en la fira del corredor en la Ciutat de les Arts i les Ciències perquè el personal mèdic de la Generalitat Valenciana puga vacunar a corredors, familiars, acompanyants o qualsevol persona que s’acoste el divendres 3 (de 10h a 14h i 16h a 20h) i dissabte 4 (de 10h a 14h).

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que «des de la Conselleria de Sanitat continuarem insistint en la importància de la vacuna per a fer front al coronavirus. No ens cansarem de repetir que és necessari vacunar-se, i continuarem oferint totes les possibilitats que estiguen al nostre abast per a acostar la vacuna a la ciutadania».

Ja s’han administrat més de 2.000 dosis de la vacuna Covid-19 en els punts mòbils, més d’un miler a Castelló

Fins avui, ja s’han administrat més de 2.000 dosis de vacunes en estes unitats mòbils de vacunació Covid-19, de les quals més de la meitat s’han administrat a la província de Castelló.

En concret, s’han instal·lat dispositius de vacunació en els estadis de futbol com Mestalla, Ciutat de València – Llevant UD, l’estadi Manuel Martínez Valero d’Elx o l’estadi la Ceràmica a Vila-real.

A més, els professionals sanitaris s’han desplaçat per a vacunar en festivals com el Festival dels Arts, i a Benidorm s’han instal·lat punts de vacunació en el Museu L’Hort de Colón, amb motiu dels actes centrals de les Festes Majors Patronals, i en el Servei d’Atenció al Turista Estranger de Benidorm.

D’altra banda, s’han instal·lat punts de vacunació mòbils en centres comercials, així com en campus universitaris per a acostar la vacuna a la població més jove.

Últimes notícies

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a candidats del PP a València, Alacant i Castelló en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a encapçalar les llistes municipals de 2027 a València, Alacant i Castelló, en unes eleccions en què el partit canviarà 11 candidats en capitals on ara no governa.

Acaben les vagues mèdiques a la Comunitat Valenciana després d’un acord amb Sanitat

La Conselleria de Sanitat i el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana han tancat un acord que posa fi a la vaga autonòmica i introdueix canvis com la jornada de 35 hores en 2027 i la limitació de les agendes en Atenció Primària.

Intervingudes quatre pintures falses venudes en línia com a obres de Pinazo i Hernández Mompó

La Policia de la Generalitat ha intervingut quatre quadres falsos, atribuïts a Pinazo i Hernández Mompó, que es venien en una plataforma en línia per fins a 6.500 euros.

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.