La immunització sense cita s’intensifica durant les pròximes setmanes amb punts mòbils en diverses ciutats

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública intensificarà durant les pròximes setmanes la vacunació sense cita enfront de la Covid-19 mitjançant punts mòbils d’immunització en espais de gran afluència de públic, amb la finalitat d’acostar la vacuna contra el coronavirus a la ciutadania.

D’esta manera, les persones que, per qualsevol motiu, encara no s’han vacunat contra el coronavirus o estan pendents de rebre alguna dosi poden acostar-se a estos punts mòbils de vacunació.

Divendres que ve s’instal·laran dispositius de vacunació en ocasió del Black Friday en diverses ciutats i també en la Marató de València

En concret, està previst per a divendres que ve 26 de novembre la instal·lació de dos punts mòbils amb motiu del Black Friday, un enfront de la plaça de toros de València (de 16 a 21horas), i un altre al costat del centre d’Ikea d’Alfafar (de 15 a 21 hores).

Així mateix, a Alacant s’obriran punts de vacunació en el centre comercial Plaza Mar, divendres que ve (de 15 a 20 hores) i el dissabte (de 10 a 20 hores), i en el centre comercial L’Aljub d’Elx el dia 3 de desembre (de 17 a 21 hores).

D’altra banda, a Castelló romandrà actiu el punt de vacunació instal·lat en el centre comercial La Salera el dia 26 de novembre (de 16 a 21 hores), i els dies 3,10 i 17 de desembre.

A més, la Marató València col·laborarà amb la Conselleria de Sanitat per a sumar un nou punt mòbil de vacunació, que se situarà en la fira del corredor en la Ciutat de les Arts i les Ciències perquè el personal mèdic de la Generalitat Valenciana puga vacunar a corredors, familiars, acompanyants o qualsevol persona que s’acoste el divendres 3 (de 10h a 14h i 16h a 20h) i dissabte 4 (de 10h a 14h).

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “des de la Conselleria de Sanitat continuarem insistint en la importància de la vacuna per a fer front al coronavirus. No ens cansarem de repetir que és necessari vacunar-se, i continuarem oferint totes les possibilitats que estiguen al nostre abast per a acostar la vacuna a la ciutadania”.

Ja s’han administrat més de 2.000 dosis de la vacuna Covid-19 en els punts mòbils, més d’un miler a Castelló

Fins avui, ja s’han administrat més de 2.000 dosis de vacunes en estes unitats mòbils de vacunació Covid-19, de les quals més de la meitat s’han administrat a la província de Castelló.

En concret, s’han instal·lat dispositius de vacunació en els estadis de futbol com Mestalla, Ciutat de València – Llevant UD, l’estadi Manuel Martínez Valero d’Elx o l’estadi la Ceràmica a Vila-real.

A més, els professionals sanitaris s’han desplaçat per a vacunar en festivals com el Festival dels Arts, i a Benidorm s’han instal·lat punts de vacunació en el Museu L’Hort de Colón, amb motiu dels actes centrals de les Festes Majors Patronals, i en el Servei d’Atenció al Turista Estranger de Benidorm.

D’altra banda, s’han instal·lat punts de vacunació mòbils en centres comercials, així com en campus universitaris per a acostar la vacuna a la població més jove.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.