Anuncios

La immunització sense cita s’intensifica durant les pròximes setmanes amb punts mòbils en diverses ciutats

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública intensificarà durant les pròximes setmanes la vacunació sense cita enfront de la Covid-19 mitjançant punts mòbils d’immunització en espais de gran afluència de públic, amb la finalitat d’acostar la vacuna contra el coronavirus a la ciutadania.

D’esta manera, les persones que, per qualsevol motiu, encara no s’han vacunat contra el coronavirus o estan pendents de rebre alguna dosi poden acostar-se a estos punts mòbils de vacunació.

Anuncios

Divendres que ve s’instal·laran dispositius de vacunació en ocasió del Black Friday en diverses ciutats i també en la Marató de València

En concret, està previst per a divendres que ve 26 de novembre la instal·lació de dos punts mòbils amb motiu del Black Friday, un enfront de la plaça de toros de València (de 16 a 21horas), i un altre al costat del centre d’Ikea d’Alfafar (de 15 a 21 hores).

Així mateix, a Alacant s’obriran punts de vacunació en el centre comercial Plaza Mar, divendres que ve (de 15 a 20 hores) i el dissabte (de 10 a 20 hores), i en el centre comercial L’Aljub d’Elx el dia 3 de desembre (de 17 a 21 hores).

D’altra banda, a Castelló romandrà actiu el punt de vacunació instal·lat en el centre comercial La Salera el dia 26 de novembre (de 16 a 21 hores), i els dies 3,10 i 17 de desembre.

A més, la Marató València col·laborarà amb la Conselleria de Sanitat per a sumar un nou punt mòbil de vacunació, que se situarà en la fira del corredor en la Ciutat de les Arts i les Ciències perquè el personal mèdic de la Generalitat Valenciana puga vacunar a corredors, familiars, acompanyants o qualsevol persona que s’acoste el divendres 3 (de 10h a 14h i 16h a 20h) i dissabte 4 (de 10h a 14h).

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “des de la Conselleria de Sanitat continuarem insistint en la importància de la vacuna per a fer front al coronavirus. No ens cansarem de repetir que és necessari vacunar-se, i continuarem oferint totes les possibilitats que estiguen al nostre abast per a acostar la vacuna a la ciutadania”.

Ja s’han administrat més de 2.000 dosis de la vacuna Covid-19 en els punts mòbils, més d’un miler a Castelló

Fins avui, ja s’han administrat més de 2.000 dosis de vacunes en estes unitats mòbils de vacunació Covid-19, de les quals més de la meitat s’han administrat a la província de Castelló.

En concret, s’han instal·lat dispositius de vacunació en els estadis de futbol com Mestalla, Ciutat de València – Llevant UD, l’estadi Manuel Martínez Valero d’Elx o l’estadi la Ceràmica a Vila-real.

A més, els professionals sanitaris s’han desplaçat per a vacunar en festivals com el Festival dels Arts, i a Benidorm s’han instal·lat punts de vacunació en el Museu L’Hort de Colón, amb motiu dels actes centrals de les Festes Majors Patronals, i en el Servei d’Atenció al Turista Estranger de Benidorm.

D’altra banda, s’han instal·lat punts de vacunació mòbils en centres comercials, així com en campus universitaris per a acostar la vacuna a la població més jove.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios