La immunització sense cita s’intensifica durant les pròximes setmanes amb punts mòbils en diverses ciutats

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública intensificarà durant les pròximes setmanes la vacunació sense cita enfront de la Covid-19 mitjançant punts mòbils d’immunització en espais de gran afluència de públic, amb la finalitat d’acostar la vacuna contra el coronavirus a la ciutadania.

D’esta manera, les persones que, per qualsevol motiu, encara no s’han vacunat contra el coronavirus o estan pendents de rebre alguna dosi poden acostar-se a estos punts mòbils de vacunació.

Divendres que ve s’instal·laran dispositius de vacunació en ocasió del Black Friday en diverses ciutats i també en la Marató de València

En concret, està previst per a divendres que ve 26 de novembre la instal·lació de dos punts mòbils amb motiu del Black Friday, un enfront de la plaça de toros de València (de 16 a 21horas), i un altre al costat del centre d’Ikea d’Alfafar (de 15 a 21 hores).

Així mateix, a Alacant s’obriran punts de vacunació en el centre comercial Plaza Mar, divendres que ve (de 15 a 20 hores) i el dissabte (de 10 a 20 hores), i en el centre comercial L’Aljub d’Elx el dia 3 de desembre (de 17 a 21 hores).

D’altra banda, a Castelló romandrà actiu el punt de vacunació instal·lat en el centre comercial La Salera el dia 26 de novembre (de 16 a 21 hores), i els dies 3,10 i 17 de desembre.

A més, la Marató València col·laborarà amb la Conselleria de Sanitat per a sumar un nou punt mòbil de vacunació, que se situarà en la fira del corredor en la Ciutat de les Arts i les Ciències perquè el personal mèdic de la Generalitat Valenciana puga vacunar a corredors, familiars, acompanyants o qualsevol persona que s’acoste el divendres 3 (de 10h a 14h i 16h a 20h) i dissabte 4 (de 10h a 14h).

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “des de la Conselleria de Sanitat continuarem insistint en la importància de la vacuna per a fer front al coronavirus. No ens cansarem de repetir que és necessari vacunar-se, i continuarem oferint totes les possibilitats que estiguen al nostre abast per a acostar la vacuna a la ciutadania”.

Ja s’han administrat més de 2.000 dosis de la vacuna Covid-19 en els punts mòbils, més d’un miler a Castelló

Fins avui, ja s’han administrat més de 2.000 dosis de vacunes en estes unitats mòbils de vacunació Covid-19, de les quals més de la meitat s’han administrat a la província de Castelló.

En concret, s’han instal·lat dispositius de vacunació en els estadis de futbol com Mestalla, Ciutat de València – Llevant UD, l’estadi Manuel Martínez Valero d’Elx o l’estadi la Ceràmica a Vila-real.

A més, els professionals sanitaris s’han desplaçat per a vacunar en festivals com el Festival dels Arts, i a Benidorm s’han instal·lat punts de vacunació en el Museu L’Hort de Colón, amb motiu dels actes centrals de les Festes Majors Patronals, i en el Servei d’Atenció al Turista Estranger de Benidorm.

D’altra banda, s’han instal·lat punts de vacunació mòbils en centres comercials, així com en campus universitaris per a acostar la vacuna a la població més jove.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.