La incidència acumulada de Covid-19 en el territori valencià se situa en 516,87 casos

 

El territori valencià té una incidència de 516,87 casos per cada 100.000 habitants i continua liderant la positivitat, que se situa en el 28,54%, mentres que l’ocupació de llits hospitalaris per pacients Covid-19 és del 27,48% i de les UCI del 40,04%, segons les dades que ha publicat este dilluns el Ministeri de Sanitat.

 

No obstant això, les xifres de la Conselleria de Sanitat reflectixen una ocupació en planta Covid del 26,41% i en llits UCI del 49,35%, segons les dades facilitades en roda de premsa per la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

Barceló ha defensat en la roda de premsa que existix «marge de creixement» d’ocupació de llits en plantes hospitalàries i UCI, però ha demanat a la població que es «faça càrrec del «moment que estem vivint i del número tan alt d’hospitalitzats».

 

També ha indicat que la incidència puja i baixa en funció del creixement de totes les CCAA, però ha apuntat que les xifres són l’efecte de les festes nadalenques, falten les conseqüències de Nit de cap d’any i «més enllà de les estadístiques, l’important és fer-nos càrrec de la situació».

 

La sèptima comunitat amb major incidència

D’esta manera, amb les dades del Ministeri, el territori valencià és la sèptima amb una incidència acumulada més alta després d’Extremadura, Balears, Madrid, Castella-la Manxa, La Rioja i Catalunya, encara que supera a la mitjana, que està en el 435,62. El risc molt alt s’establix a partir de 250 casos.

 

Quant a la incidència acumulada, és 126 punts superior al tancament de l’any, ja que el passat 31 de desembre era de 390,73 casos per cada 100.000 habitants, i 240 punts major que el passat 21 de desembre, quan era de 276,31 casos.

 

A demés, el territori valencià continua liderant en Espanya la taxa de positivitat, que ha pujat fins al 28,54%, enfront de la mitjana que se situa en el 16,03%. L’any 2020 es va tancar amb un percentatge del 18,55%.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.