La incidència acumulada en el territori valencià baixa dels 100 casos per cada 100.000 habitants

 

La incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià ha baixat dels 100 casos per cada 100.000 habitants per primera volta des del mes d’octubre, i s’ha situat en 91,35. És la quinta autonomia amb una taxa menor, per darrere de Múrcia, La Rioja, Balears i Extremadura.

 

D’esta manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 31,36; la tercera menor per darrere de Balears i Extremadura.

 

En total, el territori valencià ha detectat en les últimes 24 hores 116 contagis i el total ascendix a 380.091. En els últims 14 dies s’han detectat 4.571 casos i 1.700 han iniciat símptomes; mentres que en l’última setmana són 1.569 casos i 412 amb inici de símptomes.

 

L’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 823 persones ingressades (el 7,12% del total de llits) i 240 en UCI, el 23,62%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

 

Per damunt de la mitjana es manté la positivitat de les proves, encara que també ha decrescut: del 9,63% del dimarts al 9,19% del dimecres.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.