La incidència acumulada en el territori valencià baixa dels 100 casos per cada 100.000 habitants

 

La incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià ha baixat dels 100 casos per cada 100.000 habitants per primera volta des del mes d’octubre, i s’ha situat en 91,35. És la quinta autonomia amb una taxa menor, per darrere de Múrcia, La Rioja, Balears i Extremadura.

 

D’esta manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 31,36; la tercera menor per darrere de Balears i Extremadura.

 

En total, el territori valencià ha detectat en les últimes 24 hores 116 contagis i el total ascendix a 380.091. En els últims 14 dies s’han detectat 4.571 casos i 1.700 han iniciat símptomes; mentres que en l’última setmana són 1.569 casos i 412 amb inici de símptomes.

 

L’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 823 persones ingressades (el 7,12% del total de llits) i 240 en UCI, el 23,62%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

 

Per damunt de la mitjana es manté la positivitat de les proves, encara que també ha decrescut: del 9,63% del dimarts al 9,19% del dimecres.

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.