Insten a Sanitat a reforçar amb infermeres les UCI i els hospitals davant de l’augment de casos de Covid-19

 

El Sindicat d’Infermeria (SATSE) ha demanat a la Conselleria de Sanitat, davant del «progressiu» augment de casos greus per la segona onada del Covid-19 que requerixen hospitalització o ingrés en les UCI, que comence a establir mesures de reforç, cobertura i ampliació de personal tant en les unitats de crítics com en la resta de servicis hospitalaris.

 

Ara mateixa, segons la central sindical, «no hi ha quasi professionals d’infermeria disponibles en la Borsa de treball de la Conselleria de Sanitat per a contractar en cas de repunt, ja que totes les infermeres del territori valencià estan treballant per a fer front la pandèmia i a la campanya de vacunació de grip». En esta línia, advertix que s’espera que amb el fred arribe l’epidèmia estacional de la grip, com tots els anys entre els mesos de novembre i febrer.

 

Segons assenyala el sindicat en un comunicat, «des de SATSE hem anat defensant una acció proactiva i preventiva, a l’hora d’abordar diferents situacions dins d’esta pandèmia per Covid-19. Ara, considerem és el moment que la Conselleria de Sanitat anticipe mesures per als hospitals sense deixar de reforçar els centres de salut».

 

Per això, SATSE considera que s’han de reforçar les UCI, Servicis d’Urgències i sales d’hospitalització previstes per a Covid-19 amb professionals d’infermeria amb experiència en emergències i patologies infeccioses i que estiguen «ben formats i informats» en el maneig d’Equips de protecció Individual (EPI).

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.