‘Internet Freedom Festival’ suspén pel Coronavirus la seua pròxima edició en València

Internet Freedom Festival

‘Internet Freedom Festival’ en València | Twitter

L’organització de l’Internet Freedom Festival, que se celebra en Les Naus de València, ha decidit cancel·lar la seua edició de 2020 a causa del «creixent impacte del Covid-19». «No podíem, de bona fe, reunir membres de la comunitat de tot el món i posar en risc la seua salut i la de les seues famílies i persones pròximes», explica un comunicat dels organitzadors este dimarts. L’esdeveniment estava previst del 20 al 24 d’abril.

 

A pesar de que la trobada no se celebrarà físicament, sí que es realitzaran plans per a trobades «d’altres formes». «Ara més que mai, el món necessita el treball que realitzem per a connectar-se i aportar llum. Per això, d’igual manera que aportar orientació adequada per a mantindre la salut i seguretat del nostre personal, socis i comunitats, hem de ser conscients de la nostra missió en estos temps incerts», agreguen.

 

Segons l’organització, la decisió de cancel·lar el festival era difícil, però la seua «preocupació fonamental i principi» va ser «protegir a la comunitat i minimitzar el mal a poblacions vulnerables».

 

«No podem ignorar les serioses conseqüències per a la salut que té el coronavirus en els que estan exposats a ell o el risc que la gent poguera veure’s inadvertidament bloquejats en un país sense poder tornar a casa, o llocs en quarantena, pel fet de que els governs canvien ràpidament les seues respostes als viatgers internacionals», han agregat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.