‘Internet Freedom Festival’ suspén pel Coronavirus la seua pròxima edició en València

Internet Freedom Festival

‘Internet Freedom Festival’ en València | Twitter

L’organització de l’Internet Freedom Festival, que se celebra en Les Naus de València, ha decidit cancel·lar la seua edició de 2020 a causa del «creixent impacte del Covid-19». «No podíem, de bona fe, reunir membres de la comunitat de tot el món i posar en risc la seua salut i la de les seues famílies i persones pròximes», explica un comunicat dels organitzadors este dimarts. L’esdeveniment estava previst del 20 al 24 d’abril.

 

A pesar de que la trobada no se celebrarà físicament, sí que es realitzaran plans per a trobades «d’altres formes». «Ara més que mai, el món necessita el treball que realitzem per a connectar-se i aportar llum. Per això, d’igual manera que aportar orientació adequada per a mantindre la salut i seguretat del nostre personal, socis i comunitats, hem de ser conscients de la nostra missió en estos temps incerts», agreguen.

 

Segons l’organització, la decisió de cancel·lar el festival era difícil, però la seua «preocupació fonamental i principi» va ser «protegir a la comunitat i minimitzar el mal a poblacions vulnerables».

 

«No podem ignorar les serioses conseqüències per a la salut que té el coronavirus en els que estan exposats a ell o el risc que la gent poguera veure’s inadvertidament bloquejats en un país sense poder tornar a casa, o llocs en quarantena, pel fet de que els governs canvien ràpidament les seues respostes als viatgers internacionals», han agregat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.