‘Internet Freedom Festival’ suspén pel Coronavirus la seua pròxima edició en València

Internet Freedom Festival

‘Internet Freedom Festival’ en València | Twitter

L’organització de l’Internet Freedom Festival, que se celebra en Les Naus de València, ha decidit cancel·lar la seua edició de 2020 a causa del «creixent impacte del Covid-19». «No podíem, de bona fe, reunir membres de la comunitat de tot el món i posar en risc la seua salut i la de les seues famílies i persones pròximes», explica un comunicat dels organitzadors este dimarts. L’esdeveniment estava previst del 20 al 24 d’abril.

 

A pesar de que la trobada no se celebrarà físicament, sí que es realitzaran plans per a trobades «d’altres formes». «Ara més que mai, el món necessita el treball que realitzem per a connectar-se i aportar llum. Per això, d’igual manera que aportar orientació adequada per a mantindre la salut i seguretat del nostre personal, socis i comunitats, hem de ser conscients de la nostra missió en estos temps incerts», agreguen.

 

Segons l’organització, la decisió de cancel·lar el festival era difícil, però la seua «preocupació fonamental i principi» va ser «protegir a la comunitat i minimitzar el mal a poblacions vulnerables».

 

«No podem ignorar les serioses conseqüències per a la salut que té el coronavirus en els que estan exposats a ell o el risc que la gent poguera veure’s inadvertidament bloquejats en un país sense poder tornar a casa, o llocs en quarantena, pel fet de que els governs canvien ràpidament les seues respostes als viatgers internacionals», han agregat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.