‘Internet Freedom Festival’ suspén pel Coronavirus la seua pròxima edició en València

Internet Freedom Festival

‘Internet Freedom Festival’ en València | Twitter

L’organització de l’Internet Freedom Festival, que se celebra en Les Naus de València, ha decidit cancel·lar la seua edició de 2020 a causa del «creixent impacte del Covid-19». «No podíem, de bona fe, reunir membres de la comunitat de tot el món i posar en risc la seua salut i la de les seues famílies i persones pròximes», explica un comunicat dels organitzadors este dimarts. L’esdeveniment estava previst del 20 al 24 d’abril.

 

A pesar de que la trobada no se celebrarà físicament, sí que es realitzaran plans per a trobades «d’altres formes». «Ara més que mai, el món necessita el treball que realitzem per a connectar-se i aportar llum. Per això, d’igual manera que aportar orientació adequada per a mantindre la salut i seguretat del nostre personal, socis i comunitats, hem de ser conscients de la nostra missió en estos temps incerts», agreguen.

 

Segons l’organització, la decisió de cancel·lar el festival era difícil, però la seua «preocupació fonamental i principi» va ser «protegir a la comunitat i minimitzar el mal a poblacions vulnerables».

 

«No podem ignorar les serioses conseqüències per a la salut que té el coronavirus en els que estan exposats a ell o el risc que la gent poguera veure’s inadvertidament bloquejats en un país sense poder tornar a casa, o llocs en quarantena, pel fet de que els governs canvien ràpidament les seues respostes als viatgers internacionals», han agregat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.