‘Internet Freedom Festival’ suspén pel Coronavirus la seua pròxima edició en València

Internet Freedom Festival

‘Internet Freedom Festival’ en València | Twitter

L’organització de l’Internet Freedom Festival, que se celebra en Les Naus de València, ha decidit cancel·lar la seua edició de 2020 a causa del «creixent impacte del Covid-19». «No podíem, de bona fe, reunir membres de la comunitat de tot el món i posar en risc la seua salut i la de les seues famílies i persones pròximes», explica un comunicat dels organitzadors este dimarts. L’esdeveniment estava previst del 20 al 24 d’abril.

 

A pesar de que la trobada no se celebrarà físicament, sí que es realitzaran plans per a trobades «d’altres formes». «Ara més que mai, el món necessita el treball que realitzem per a connectar-se i aportar llum. Per això, d’igual manera que aportar orientació adequada per a mantindre la salut i seguretat del nostre personal, socis i comunitats, hem de ser conscients de la nostra missió en estos temps incerts», agreguen.

 

Segons l’organització, la decisió de cancel·lar el festival era difícil, però la seua «preocupació fonamental i principi» va ser «protegir a la comunitat i minimitzar el mal a poblacions vulnerables».

 

«No podem ignorar les serioses conseqüències per a la salut que té el coronavirus en els que estan exposats a ell o el risc que la gent poguera veure’s inadvertidament bloquejats en un país sense poder tornar a casa, o llocs en quarantena, pel fet de que els governs canvien ràpidament les seues respostes als viatgers internacionals», han agregat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.