Jordi Sirera, un dels primers valencians en rebre la vacuna contra el coronavirus en Manchester

Cada volta queda menys per a rebre les primeres vacunes del coronavirus en el territori valencià. No obstant això, ja hi ha valencians que s'han pogut vacunar.

 

Com ja va avançar 'À Punt', Jordi Sirera, un xic de la localitat de Banyeres de Mariola, en la comarca de l'Alcoià (Alacant), ja ha rebut la primera dosi d'immunització contra el Covid-19 en exercir com a treballador del grup de població considerat de risc professional amb ocupació en una cadena de geriàtrics de Manchester.

 

Abans de vacunar-se, el jove valencià va rebre una guia d'informació i després de firmar el consentiment, de manera telemàtica, va sol·licitar la cita i este dilluns el vacunaren en un hospital de la ciutat anglesa. 

 

No ha patit efectes secundaris

Sirera va rebre la primera dosi de la vacuna de Pfizer i, segons ha assegurat, no ha patit cap efecte secundari. «Estic bé, no tinc cap símptoma. El procés és senzill i està molt ben organitzat. Crec que tot el món hauria de vacunar-se i no és només una qüestió ètica, estem parlant de salut pública», va assenyalar al citat mitjà.

 

D'altra banda, Jordi Sirera ha explicat que «la vacuna és un avanç històric i seria una irresponsabilitat ignorar els beneficis que a la llarga produiran en tota la població».

6 de gener, la data de la segona dosi

Ara, el valencià ja té cita per a rebre la segona dosi, serà el pròxim 6 de gener, el dia dels Reis Mags. Amb esta dosi, Sirera espera obtenir la immunitat total contra el coronavirus, ja que, segons els estudis, té un 95% d'efectivitat.

 

Jordi Sirera es va infectar per Covid-19 en la primera onada, però no va haver d'ingressar a l'hospital. A pesar de tindre anticossos, les autoritats britàniques recomanen vacunar-se, i ell no s'ho va pensar dos voltes. 

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.