Jordi Sirera, un dels primers valencians en rebre la vacuna contra el coronavirus en Manchester

Cada volta queda menys per a rebre les primeres vacunes del coronavirus en el territori valencià. No obstant això, ja hi ha valencians que s'han pogut vacunar.

 

Com ja va avançar 'À Punt', Jordi Sirera, un xic de la localitat de Banyeres de Mariola, en la comarca de l'Alcoià (Alacant), ja ha rebut la primera dosi d'immunització contra el Covid-19 en exercir com a treballador del grup de població considerat de risc professional amb ocupació en una cadena de geriàtrics de Manchester.

 

Abans de vacunar-se, el jove valencià va rebre una guia d'informació i després de firmar el consentiment, de manera telemàtica, va sol·licitar la cita i este dilluns el vacunaren en un hospital de la ciutat anglesa. 

 

No ha patit efectes secundaris

Sirera va rebre la primera dosi de la vacuna de Pfizer i, segons ha assegurat, no ha patit cap efecte secundari. «Estic bé, no tinc cap símptoma. El procés és senzill i està molt ben organitzat. Crec que tot el món hauria de vacunar-se i no és només una qüestió ètica, estem parlant de salut pública», va assenyalar al citat mitjà.

 

D'altra banda, Jordi Sirera ha explicat que «la vacuna és un avanç històric i seria una irresponsabilitat ignorar els beneficis que a la llarga produiran en tota la població».

6 de gener, la data de la segona dosi

Ara, el valencià ja té cita per a rebre la segona dosi, serà el pròxim 6 de gener, el dia dels Reis Mags. Amb esta dosi, Sirera espera obtenir la immunitat total contra el coronavirus, ja que, segons els estudis, té un 95% d'efectivitat.

 

Jordi Sirera es va infectar per Covid-19 en la primera onada, però no va haver d'ingressar a l'hospital. A pesar de tindre anticossos, les autoritats britàniques recomanen vacunar-se, i ell no s'ho va pensar dos voltes. 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.