Les existències de les mascaretes KN95 es podran vendre fins a final d’any

 

Les existències de les mascaretes KN95, equivalents al FPP2 europeu, que es troben ja en els establiments podran comercialitzarse fins al pròxim 31 de desembre, i també podran aquelles que encara no han arribat al país però les comandes del que es van fer durant el període permés.

 

D’eixa manera ho establix una resolució de la Secretaria General d’Indústria i de la xicoteta i mitjana empresa, referent als equips de protecció individual en el context de la crisi sanitària ocasionada pel Covid-19, que publica este dijous el Butlletí Oficial del Estado (BOE).

 

En el text, Indústria recorda que davant de l’escassetat d’equips de protecció (EPI) per la pandèmia del coronavirus va permetre la seua comercialització temporal i excepcional, en una ordre del 23 d’abril, mentres s’esperava que l’oferta s’ajustara a la demanda en un curt període de temps, devent els fabricants adaptar els seus processos de producció i la seua oferta d’EPI amb marcatge CE a la demanda del mercat.

 

S’ha ampliat el termini fins a final d’any

En eixe moment, es va establir el 30 de setembre com a data límit per a la comercialització de diferents productes de protecció individual, entre altres les màscares KN95. Indústria ha constatat que el proveïment dels productes de protecció individual ha millorat, però explica que queda pendent determinar què fer amb les últimes unitats de productes en ‘estoc’.

 

Per això, amb la finalitat de permetre que els productes emparats per la resolució del 23 d’abril, que ja estan en Espanya i en estoc, Indústria permet que es comercialitzen fins al 31 de desembre. Ocorre el mateix amb aquelles compres públiques de productes recollits en la resolució d’abril que encara no han sigut recepcionats però la compra del que s’ha fet abans de l’1 d’octubre i en el període autoritzat per Indústria.

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.