Mor una anciana per coronavirus en el segon brot d’una residència d’Alaquàs

 

Una anciana de 95 anys, interna en la residència de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), ha mort en l’hospital a conseqüència del coronavirus. El seu ingrés es va produir després de detectar-se el segon brot de Covid-19 en el centre, que va deixar 45 positius i 13 persones hospitalitzades.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el contagi de la dona es va produir a través d’una persona que treballa en la residència i que va donar positiu. Esta situació va provocar que un total de 125 persones -residents i sanitaris- es feren les proves PCR per determinar si s’havien contagiat o no.

 

A partir d’eixe moment, el centre de majors de la localitat d’Alaquàs va aïllar als ancians en les seues habitacions i també va seguir totes les restriccions marcades per la Conselleria de Sanitat. Este passat cap de setmana, Sanitat va considerar que era necessari hospitalitzar a les persones de major edat i de major risc. Per esta raó, 13 persones van ser traslladades a l’hospital.

 

Desafortunadament, este diumenge, una de les ancianes que s’havia contagiat, va morir en l’hospital. Esta és la tercera vegada que es detecta el virus en la residència municipal d’Alaquàs i la primera en la que es produïx una defunció per esta causa, des de l’inici de la pandèmia.

Últimes notícies

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.